Τα Volvo S60/V60 Polestar γίνονται τετρακύλινδρα

Παράλληλα η σουηδική εταιρία ανακοίνωσε πως λόγω της αυξημένης ζήτησης θα διπλασιάσει την ετήσια παραγωγή των εν λόγω Polestar, από τα 750 στα 1.500 αυτοκίνητα…

Ήταν θέμα χρόνο να ανακοινωθεί πως στην θέση του 6-κύλινδρου 3-λιτρου βενζινοκινητήρα των 350 ίππων θα περάσει ο 2-λιτρος της γενιάς Drive-E. Και παρά τα λιγότερα κυβικά και κυλίνδρους, το νέο μοτέρ με τον μεγαλύτερο στροβιλοσυμπιεστή καταφέρνει να αποδίδει 367 άλογα και 500 Nm ροπής (από 470). Η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς (το σύστημα τετρακίνησης είναι της BorgWarner), μέσω του νέου αυτόματου Geartronic με τις 8 σχέσεις.

Σχετικά με τις επιδόσεις των Polestar S60/V60, το 0-100 έχει βελτιωθεί κατά 0,2 δλ. (είναι στα 4,7), η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση είναι στα 7,8 λτ./100 χλμ. και η εκπομπή CO2 στα 179 γρ./χλμ. Μεταξύ άλλων υπάρχουν 20άρες ζάντες, διάτρητοι δίσκοι 371 χλστ., σπορ ρύθμιση της ηλεκτρομηχανικές κρεμαγέρας κ.α.

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-1

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-10

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-11

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-12

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-13

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-14

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-15

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-2

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-3

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-4

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-5

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-6

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-7

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar-8

  • 2016-volvo-s60-v60-polestar

Exit mobile version