Έρευνα της Nissan για την σχέση των smartphones με τα αυτοκίνητα

113410_broadcast05

Η συγκεκριμένη έρευνα οδήγησε τη Nissan στο να επενδύσει στα σύστημα infotainment των αυτοκινήτων της και ειδικά στη δυνατότητα διασύνδεσης τους με smartphones…

Επικεφαλής του προγράμματος αυτού είναι ο Patrick Keenan, ο οποίος λέει χαρακτηριστικά: «Ο κύκλος ζωής των σύγχρονων μοντέλων είναι 5 με 6 χρόνια, ενώ αντίθετα αυτός των smartphones το πολύ 2 έτη. Ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να διασφαλίσω την σχέση μεταξύ αυτοκινήτων και κινητών. Το άλλο είναι να διασφαλίσω πως κάποιος που μπαίνει σε μια έκθεση της Nissan κάπου στην Ευρώπη δεν θα βγει πάλι από αυτή γιατί το αυτοκίνητο που θέλει δεν συνδέεται με το κινητό του».
Η Nissan για να διαπιστώσει σε ποιο βαθμό τα κινητά τηλέφωνα καθορίζουν τη ζωή και τις επιλογές μας, διεξήγαγε μια έρευνα που κατέληξε πως σε SUV σαν τα Juke, Qashqai και X-Trail:

• το 28% των πελατών καινούργιων αυτοκινήτων βάζει πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους τη διασύνδεση από άλλα χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την οικονομία καυσίμου.
• το 13% δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσε να συνδεθεί με το internet
• τo 20% θα πήγαινε σε άλλη μάρκα για καλύτερη συνδεσιμότητα
• το τελευταίο ποσοστό αυξάνεται στο 41% για οδηγούς που περνούν περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα στο αυτοκίνητό τους.

Exit mobile version