Η συγκεκριμένη έρευνα οδήγησε τη Nissan στο να επενδύσει στα σύστημα infotainment των αυτοκινήτων της και ειδικά στη δυνατότητα διασύνδεσης τους με smartphones…
Η Nissan για να διαπιστώσει σε ποιο βαθμό τα κινητά τηλέφωνα καθορίζουν τη ζωή και τις επιλογές μας, διεξήγαγε μια έρευνα που κατέληξε πως σε SUV σαν τα Juke, Qashqai και X-Trail:
• το 28% των πελατών καινούργιων αυτοκινήτων βάζει πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους τη διασύνδεση από άλλα χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την οικονομία καυσίμου.
• το 13% δεν θα αγόραζε αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσε να συνδεθεί με το internet
• τo 20% θα πήγαινε σε άλλη μάρκα για καλύτερη συνδεσιμότητα
• το τελευταίο ποσοστό αυξάνεται στο 41% για οδηγούς που περνούν περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα στο αυτοκίνητό τους.