H Boomerang ήταν ένα πρωτότυπο μοντέλο με σχεδίαση σφήνας και ένα ριζοσπαστικό ταμπλό όπου ο πίνακας οργάνων ήταν ενσωματωμένος στο τιμόνι!
Αυτό που την κάνει τόσο ξεχωριστή δεν είναι μόνο η σχεδίαση σφήνας ή ο V8 των 4.700 κ.εκ. της Bora. Το πιο αξιοσημείωτο είναι το τιμόνι που περιστρέφεται γύρω από το τεράστιο κέντρο του που έχουν τοποθετηθεί 6 όργανα, 2 μοχλό-διακόπτες και 3 μπουτόν. Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν επιπλέον 7 μπουτόν και 4 περιστροφικοί διακόπτες.
SMS==> Lamborghini Marzal, ο γυάλινος γλάρος!
maserati-boomerang-coupe-1972-1
maserati-boomerang-coupe-1972-10-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-11-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-12-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-13-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-14
maserati-boomerang-coupe-1972-15-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-16-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-17-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-18-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-19-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-2
maserati-boomerang-coupe-1972-20-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-21-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-22-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-22
maserati-boomerang-coupe-1972-23-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-24-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-3-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-4
maserati-boomerang-coupe-1972-5-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-6-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-7-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-8-copy
maserati-boomerang-coupe-1972-9-copy