Η Bugatti θα έφτιαχνε MX-5 αντί για Veyron!

espresso-secreto-bugatti-automobili-2016

Η γαλλική εταιρία όχι μόνο σχεδίαζε να κατασκευάσει ένα roadster που θα ανταγωνιζόταν το Mazda MX-5, αλλά και ένα μοντέλο με προδιαγραφές Suzuki!

Μέχρι το 1987 η Bugatti ήταν στην αφάνεια. Τότε ο Romano Artioli, ένας αντιπρόσωπος της Ferrari αλλά και μεγάλος ντίζελ της Suzuki, σύστησε την Bugatti International που αγόρασε τα δικαιώματα της ιστορικής Bugatti κατασκευάζοντας μέχρι και την EB110 (καθώς και τις πρωτότυπες EB110 Super Sport και EB112 Sedan). Το 1995 η εταιρία πτώχευσε και στη συνέχεια εξαγοράστηκε από την Volkswagen (το 1999 παρουσιάστηκε η EB 18/4 Veyron) με τον Artioli να κατηγορεί ανταγωνιστικές εταιρίες για βιομηχανικό σαμποτάζ.

Νωρίτερα υπήρχαν διάφορες σκέψεις για να διασωθεί η Bugatti. Όπως η κατασκευή ενός σούπερ sedan (φήμες υπάρχουν έως και σήμερα) ή η παραγωγή ενός κεντρομήχανου Suzuki. Ωστόσο, τίποτε δεν προχώρησε από όλα αυτά, αφού η Suzuki αποφάσισε να δώσει το Cappuccino (ένα από τα πιο αποτυχημένα εμπορικά αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει) στην Suzuki Βρετανίας για να το κατασκευάσει.

Έτσι, από το 1992 ο Artioli (ο οποίος το 1993 εξαγόρασε από την GM για τρία χρόνια την Lotus, μάλιστα η Elise πήρε το όνομα της εγγονής του) επικεντρώθηκε στην παραγωγή τεσσάρων EB110 που αγόρασε ο Πρίγκιπας του Brunei. Τελικά, ούτε αυτό ήταν αρκετό για να διασωθεί η ζημιογόνα ακόμη και σήμερα Bugatti, ενώ το όνειρο του για ένα roadster του λαού (όπως το Mazda MX-5) πέρασε για πάντα στο χρονοντούλαπο…

Exit mobile version