Ολοκληρώθηκε ο τελευταίος αγώνες μιας εποχής όπου τα ελαστικά παρουσίαζαν βάση σχεδιασμού μεγάλη πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.
Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel επέλεξε μια διαφορετική στρατηγική δυο αλλαγών, χρησιμοποιώντας και τις τρεις γόμες: Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή, έβαλε τη μαλακή και στο τέλος του αγώνα την πολύ μαλακή. Ο Vettel ήταν ταχύτερος όλων στο τελευταίο μέρος του αγώνα, ανέβηκε στην κατάταξη και απείλησε τους πρωτοπόρους δίνοντας ένα δραματικό φινάλε στον αγώνα.
Την Τρίτη 29/11 θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο τεστ εξέλιξης των νέων ελαστικών του 2017 στη Γιας Μαρίνα. Θα συμμετέχουν οι Mercedes, Red Bull και Ferrari με ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια του 2015 που θα βρεθούν για πρώτη φορά στην ίδια πίστα. Η νέα φαρδύτερη γενιά ελαστικών έχει σχεδιαστεί για καλύτερη αντίσταση στην τοπική υπερθέρμανση/παραμόρφωση. Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία που θα φέρει τεχνολογική επανάσταση οδηγώντας σε ακόμη καλύτερη απόδοση την επόμενη χρονιά.
Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:
|
Μαλακή |
Πολύ μαλακή |
Πάρα πολύ μαλακή |
|
|
Πρώτος |
RIC 1:44.889 | VET 1:43.729 | HAM 1:46.191 |
|
Δεύτερος |
HAM 1:45.137 | ALO 1:44.495 | ROS 1.46.394 |
|
Τρίτος |
RAI 1:45.163 | GRO 1:44.970 | RAI 1.46.479 |
Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα
Μαλακή: Ericsson 38 γύροι
Πολύ μαλακή: Verstappen 21 γύροι
Πάρα πολύ μαλακή: Perez 9 γύροι
Μετρητής αλήθειας: O Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας όπως περιμέναμε στρατηγική δυο πιτ στοπ. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μαλακή στον 8ο γύρο και μετά στον 29ο γύρο έβαλε πάλι τη μαλακή. Ο Rosberg ακολούθησε παρόμοια στρατηγική σταματώντας κάθε φορά ένα γύρο μετά.
Για περισσότερες πληροφορίες: Παρακαλούμε επισκεφτείτε το ολοκαίνουργιο site μας που ανανεώνεται συνέχεια με θέματα εξειδικευμένης ανάλυσης, νέα και επισκοπήσεις. Για να δείτε περισσότερα επισκεφτείτε τη σελίδα μας: www.pirelli.com/global/en-ww/abudhabi-2016-race
Περίληψη pit stop Άμπου Ντάμπι
| Νο | Οδηγός | Εκκίνηση | Pit 1 | Pit 2 | Pit 3 |
| 44 | HAM | USu | Sn (7) | Sn (28) | |
| 6 | ROS | USu | Sn (8) | Sn (29) | |
| 5 | VET | USu | Sn (8) | SSn (37) | |
| 33 | VES | SSu | Sn (21) | ||
| 3 | RIC | SSu | Sn (9) | Sn (24) | |
| 7 | RAI | USu | Sn (7) | Sn (25) | |
| 27 | HUL | USu | Sn (8) | Sn (26) | |
| 11 | PER | USu | Sn (9) | Sn (27) | |
| 19 | MAS | USu | Sn (8) | Sn (30) | |
| 14 | ALO | USu | Sn (7) | SSn (38) | |
| 8 | GRO | Sn | Sn (20) | SSn (38) | |
| 21 | GUT | SSn | Sn (8) | Sn (28) | |
| 31 | OCO | Sn | Sn (22) | SSn (36) | |
| 94 | WEH | USn | Sn (6) | Sn (24) | |
| 9 | ERI | Sn | SSn (38) | ||
| 12 | NAS | SSn | Sn (7) | Sn (36) | |
| 30 | PAL | USn | Sn (7) | Sn (21) | SSn (41) |
| 55 | SAI | SSn | Sn (6) | Sn (28) | |
| 26 | KVY | SSn | Sn (8) | ||
| 22 | BUT | Sn | |||
| 77 | BOT | USn | |||
| 20 | MAG | Sn | Sn (1) |
Η στήλη εκκίνηση περιλαμβάνει τα ελαστικά με τα οποία εκκίνησαν οι οδηγοί.
S: Μαλακή γόμα SS: Πολύ μαλακή γόμα US = Πάρα πολύ μαλακή γόμα
Ι: Ενδιάμεσα W: Βρόχινα
n: νέα γόμα u: πατημένη γόμα
