Οι Γερμανοί ισχυρίζονται πως οι Ιταλοί κάνουν (και αυτοί) ζαβολιές

Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές το ντίζελ Fiat 500X έχει μία συσκευή παραποίησης της εκπομπής ρύπων, αντίστοιχη με εκείνη του περιβόητου σκανδάλου της Volkswagen…

Για το θέμα αυτό είχαμε γράψει και παλαιότερα, αλλά τώρα λαμβάνει και πολιτικές διαστάσεις αφού εν ολίγοις οι Γερμανοί υπονοούν πως οι Ιταλοί ψεύδονται, μιας και η Fiat αρνείται όλες τις κατηγορίες, λέγοντας ότι το 500Χ πληρεί όλους τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων. Κάτι που όπως υποστηρίζει η Fiat (το θέμα αφορά γενικότερα την Fiat-Chrysler) έχει επιβεβαιωθεί από το Ιταλικό Υπουργείο Μεταφορών.

Ωστόσο, το γερμανικό υπουργείου μεταφορών ανακοίνωσε ότι βρήκε έναν παράνομο μηχανισμό παραποίησης (defeat device) της εκπομπής ρύπων στο Fiat 500X και πως θα στείλει τα αποτελέσματα στις αρμόδιες υπηρεσίες της Κομισιόν. Το θέμα είχε αναδείξει αρχικά το γνωστό γερμανικό περιοδικό Der Spiegel το οποίο υποστήριξε ότι αυτή η συσκευή επηρέαζε τις εκπομπές από την εξάτμιση και σταματούσε την λειτουργία της 90 λεπτά μετά την εκκίνηση του αυτοκινήτου.

Στο δημοσίευμα του Automotive News υπενθυμίζεται ότι και πάλι στο παρελθόν μία αντίστοιχη συσκευή είχε βρεθεί σε προηγούμενα τεστ σε μοντέλα της Fiat, όμως η λειτουργία της σταματούσε στα 22 λεπτά (όταν οι δοκιμές του εργαστηριακού κύκλου NEDC κρατούν 20 λεπτά). Όπως φαίνεται θα υπάρξει και συνέχεια στο θέμα, μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr!

Exit mobile version