Στο Vienna Motor Symposium η VW παρουσίασε δύο νέους κινητήρες με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, όπως είναι η εκδοχή «Micro Hybrid System» που συνδυάζεται με το νέο 1.5 TSI…
H συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα, η οποία θα εξοπλίζει αρχικά το Golf TSI BlueMotion, εφοδιάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG καθώς και μία πολύ μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Κατά την διάρκεια της κύλισης του αυτοκινήτου χωρίς το πάτημα του γκαζιού (το λεγόμενο και coasting) ο κινητήρας απενεργοποιείται εντελώς, όταν την ίδια στιγμή η μπαταρία δίνει την απαραίτητη ενέργεια στα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.
Η όλη διαδικασία λειτουργεί σε ταχύτητες κάτω των 130 χλμ./ώρα και σύμφωνα με την VW μπορεί να επιφέρει οικονομία σε καύσιμο της τάξης των 0,4 λίτρων/100 χλμ. (μαζί με την αντίστοιχη μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους). Όταν ο οδηγός ξαναπατήσει το γκάζι ο κινητήρας ενεργοποιείται άμεσα ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και την ταχύτητα που έχει εκείνη την στιγμή το αυτοκίνητο.
Εκτός από τον πιο πάνω κινητήρα η VW θα παρουσιάσει έναν νέο 1.0 TGI ο οποίος θα μπορεί να καταναλώνει εκτός από βενζίνη και CNG (φυσικό αέριο). Η απόδοσή του θα είναι στους 90 ίππους και θα έχει πολύ χαμηλούς ρύπου CO2 και ΝΟx, χάρη και σε έναν νέο καταλύτη ο οποίος φτάνει πολύ πιο γρήγορα στην κατάλληλη θερμοκρασία της μέγιστης απόδοσής του.