Μία πρώτη φωτογραφία δείχνει το πίσω μέρος της top έκδοσης του Megane που θα αποδίδει περίπου 300 άλογα και θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά…
Όπως γνωρίζουμε από τις μέχρι τώρα πληροφορίες επικρατέστερο μοτέρ για το νέο Megane RS θα είναι ένας δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος (αντί του νέου 1.800άρη της Alpine), η ισχύς θα μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματου EDC διπλόδισκου κιβωτίου, ενώ θα υπάρχει σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης.
Το 0-100 εκτιμάται πως θα βρίσκεται κάτω από τα 5,7 δευτερόλεπτα του Honda Civic Type R και πάνω από τα 5,2 του Audi S3, ενώ ένας από τους πολλούς στόχους είναι η επανάκτηση των σκήπτρων από το Honda Civic Type R στο Nürburgring ως το ταχύτερο προσθιοκίνητο παραγωγής.