Η Volvo Cars ξεκινάει τη σταδιακή αποκάλυψη του XC40, του νέου της μικρού SUV, δίνοντας έμφαση στη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δεκάδες πιθανούς χρωματικούς συνδυασμούς στο εξωτερικό και το εσωτερικό του…
Αυτή η εξατομίκευση βρίσκεται στο επίκεντρο του νέου «πολύχρωμου» Volvo XC40, με το οποίο η Volvo εισέρχεται για πρώτη φορά στην ιστορία της στην κατηγορία των μικρών premium SUV. Παρουσιάζοντας τις πρώτες εικόνες του νέου της μικρού SUV, η Volvo δεν δείχνει παρά ελάχιστα. Μεγεθύνσεις, close-ups και υλικά και χρώματα – ή σε κάποιες περιπτώσεις απλά παιχνιδίσματα άσπρου και μαύρου – φωτογραφημένα σε τόσο κοντινή απόσταση που νομίζεις ότι τα βλέπεις σε μικροσκόπιο. Ο στόχος, να εκτοξευθούν τόσο η ανυπομονησία όσο και η προσμονή, για ένα αυτοκίνητο που είναι η πρώτη παρουσία της Volvo στη συγκεκριμένη κατηγορία.
«Θέλαμε το XC40 να είναι ένα φρέσκο, δημιουργικό και ξεχωριστό μέλος στην γκάμα της Volvo, δίνοντας τη δυνατότητα στους οδηγούς να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσα από το αυτοκίνητό τους. Οι οδηγοί του XC40 ενδιαφέρονται για τη μόδα, το design και την ποπ κουλτούρα και συχνά ζουν σε μεγάλες πόλεις που σφύζουν από ζωή. Θέλουν ένα αυτοκίνητο που αντανακλά την προσωπικότητα τους. Το XC40 είναι αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Επικεφαλής Σχεδιασμού της Volvo Cars.
Η αρχιτεκτονική των πόλεων, το street fashion, η ποπ κουλτούρα και τα καταναλωτικά αγαθά που φέρουν την υπογραφή κορυφαίων σχεδιαστών, όλα αποτέλεσαν πηγές έμπνευσης για τη σχεδιαστική ομάδα της Volvo, ώστε να καταλήξει στα υλικά, τα μοτίβα και τις χρωματικές επιλογές της γκάμας του νέου XC40.
Στην εξωτερική σχεδίαση υπάρχει μια ευρεία επιλογή χρωματικών συνδυασμών, που εκτείνεται από μονοχρωματικά θέματα έως δίχρωμες συνθέσεις σε ζωηρούς χρωματισμούς, οι οποίοι προσφέρονται για να εκφράσει κάποιος τις προσωπικές του επιλογές, ενώ οι δυνατότητες που παρέχονται στο εσωτερικό δημιουργούν μια πραγματικά νεανική και premium αίσθηση.
«Το επίπεδο εξοπλισμού της γκάμας που ακολουθεί περισσότερο τις τάσεις της μόδας είναι το Momentum, με ζωηρούς εξωτερικούς χρωματισμούς, ενώ τα R-Design και Inscription εκπέμπουν μια περισσότερο σπορ και premium αίσθηση αντίστοιχα», πρόσθεσε η Εμπα-Μαρία Τούνμπεργκ.
