Αναπαλαίωση για όλα τα Mazda MX-5 στην Ιαπωνία

H υπηρεσία αυτή αφορά μόνο τους ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου που διαμένουν στην Ιαπωνία, καθώς εκεί κυκλοφορούν πάνω από 23.000 μονάδες του πρώτου ΜΧ-5 από τα 150.000 που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο.

Έχοντας παρουσιαστεί πριν 28 ολόκληρα χρόνια, το “ΝΑ” ΜΧ-5 αποτέλεσε μία από τις πιο χαρισματικές σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα, επαναφέροντας τα ανοιχτά roadsters στην αγορά αλλά και δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα μεγάλο και φανατικό κοινό για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ο μύθος εκείνου του πρώτου Miata μπορεί να μην έχει σκουριάσει στο ελάχιστο, όμως το ίδιο δεν συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Και η Mazda αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα πρόγραμμα που θα τα φρεσκάρει και θα τα ξανακάνει σχεδόν καινούργια,, έτοιμα να αντιμετωπίσουν πολλά ακόμα χρόνια κυκλοφορίας.

Έτσι η Mazda θα δώσει πάλει στην κυκλοφορία ανταλλακτικά που έχουν εκλείψει από την αγορά, όπως για παράδειγμα τις υφασμάτινες οροφές (οι οποίες είχαν και τα περισσότερα προβλήματα), το τιμόνι, τον ορίτζιναλ επιλογέα ταχυτήτων, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Bridgestone με διάσταση 185/60 R14.

Η εταιρία έχει ήδη ετοιμάσει ένα demo μοντέλο ώστε να πείσει τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για το ότι αξίζει να κάνουν αυτές τις αλλαγές, καθώς όπως αντιλαμβάνεστε το κόστος όλων αυτών των ανταλλακτικών είναι πολλές φορές μεγαλύτερο και από την αξία του ίδιου του αυτοκινήτου. Πάντως κάτι μας λέει ότι το πρόγραμμα θα γίνει ευρέως αποδεκτό, πολύ δε περισσότερο αν επεκτεινόταν και στον υπόλοιπο κόσμο.

To χρονολόγιο μέχρι τα 1.000.000 Mazda MX-5

Αναδιπλούμενα φανάρια, μόδα ήταν και πέρασε…

Exit mobile version