Αν υπάρχει μια χώρα που θα πρέπει να επιβάλει την συγκεκριμένη μετάβαση, τότε αυτή δεν είναι άλλη από την Κίνα με την πολύ επιβαρυμένη ατμόσφαιρα…
Αν και δεν έχει ανακοινωθεί τίποτε ακόμη επισήμως η κυβέρνηση σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύει να διασφαλίσει ένα ποσοστό του 8% για το 2018 και ένα 12% για το 2020. Βέβαια σε αυτό θα πρέπει να συμβάλλουν οι κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην κινέζικη αγορά (Mercedes, VW, BMW, PSA κ.α.), ενώ υπενθυμίζεται πως υπάρχουν και ακραίες τοποθετήσεις όπως αυτή της βρετανικής κυβέρνησης που θέλει την κατάργηση των κινητήρων ΜΕΚ έως το 2040.