Πρωτιά Audi στο Consumer Reports

Η γερμανική εταιρία διακρίθηκε ως η «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα» στην έρευνα αξιοπιστίας του Consumer Reports.

Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το έγκριτο αμερικάνικο περιοδικό, με χιλιάδες κόσμου να συμμετέχουν στη σχετική ψηφοφορία, καταγράφοντας την προσωπική τους εμπειρία. Στο δελτίο που συμπληρώνουν, μαζί με την αγαπημένη τους εταιρία, οι αναγνώστες αναφέρουν και πιθανά προβλήματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους στη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Παράγοντες όπως ο τύπος και η φύση του κάθε προβλήματος, ο χρόνος και το κόστος που απαιτήθηκε για την επίλυσή του, συνυπολογίζονται για την ανάδειξη της τελικής κατάταξης. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι συγκεκριμένη έρευνα είναι τόσο ευρεία που καλύπτει αποτελέσματα που αφορούν όχι μία αλλά τρεις γενιές από κάθε μοντέλο!

Για φέτος, το δείγμα που συγκεντρώθηκε αφορούσε 640.000 αυτοκίνητα. Η Audi κατέκτησε για 6η συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο της «καλύτερης Ευρωπαϊκής μάρκας αυτοκινήτων». Μάλιστα και τα οκτώ μοντέλα της που αξιολογήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας, A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 και ΤΤ, έλαβαν την ένδειξη «προτεινόμενο για αγορά». Εκ μέρους της εταιρίας, ο διευθυντής διασφάλισης ποιότητας κ. Werner Zimmermann δήλωσε σχετικά πως «είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το αποτέλεσμα, το οποίο στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους πελάτες μας. Η ποιότητα αποτελεί βασικό προτέρημα της Audi».

Exit mobile version