Καταλυτικά συστήματα: Από τα DPF στα OPF και GPF!

Τα φίλτρα παρακράτησης των σωματιδίων έχουν αρχίσει να τοποθετούνται σχεδόν σε κάθε βενζινοκινητήρα νέας γενιάς… Κάτι οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, κάτι ο νέος κύκλος μετρήσεων WLTP και οι κατασκευαστές τοποθετούν ο ένας μετά τον άλλο φίλτρα συγκράτησης μικροσωματιδίων και στους βενζινοκινητήρες. Ειδικά στους turbo άμεσου ψεκασμού: από την Mercedes S500 του 2016, τους νέους TSI … Συνεχίστε να διαβάζετε το Καταλυτικά συστήματα: Από τα DPF στα OPF και GPF!.