Το πρωτότυπο Audi e-tron τοποθετείται σε ένα τεράστιο κλωβό Faraday της Siemens και «βομβαρδίζεται» από ηλεκτρικές εκκενώσεις τάσης 3.000.000 Volt!
Η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου e-tron προαναγγέλλει την έναρξη μιας νέας εποχής για την Audi. Η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια μεταμορφώνεται από έναν κλασσικό κατασκευαστή αυτοκινήτων σε έναν προμηθευτή ολιστικών συστημάτων αυτοκίνησης που προσφέρει, εκτός άλλων, προσαρμοσμένες και ευέλικτες λύσεις φόρτισης, είτε βρίσκεται κανείς σπίτι του είτε κατά τη διάρκεια μίας διαδρομής.
Για την παρουσίαση ενός τόσο καινοτόμου μοντέλου, η Audi επέλεξε ένα εξίσου εντυπωσιακό concept, τοποθετώντας το e-tron μέσα σε ένα τεράστιο κλωβό Faraday (η πειραματική διάταξη που επινόησε ο διάσημος φυσικός, για να αποδείξει ότι ένα μεταλλικό πλέγμα θωρακίζει τον χώρο που περιβάλλει από ηλεκτρικά πεδία και ηλεκτρομαγνητικά κύματα).
Το σενάριο: ταξίδι στον κόσμο των ηλεκτρονίων
Οι ειδικοί έχουν ως στόχο μία ελεγχόμενη φωτεινή βολή υπερ-υψηλής τάσης προς το αυτοκίνητο. Το πείραμα αυτό συμβολίζει κάτι που έχουν ονειρευτεί οι άνθρωποι εδώ και χιλιάδες χρόνια: να αιχμαλωτίσουν τις αστραπές και να χρησιμοποιήσουν την ενέργεια τους. Ακόμη και σήμερα δεν είναι δυνατή η χρήση της τεράστιας έκλυσης ενέργειας που παράγεται από μία αστραπή ώστε να χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά οι μηχανικοί έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά σε μία ταχύτατη φόρτιση. Και το Audi e-tron παραγωγής θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα φορτίζει με ισχύ έως 150 kW.
Φόρτιση καθ’ οδόν: με ισχύ έως 150 kW στους σταθμούς ταχυφόρτισης.
Εκτός από την ταχυφόρτιση σε συνεχές ρεύμα, το ηλεκτρικό SUV μπορεί επίσης να φορτιστεί σε εναλλασσόμενη AC παροχή έως 11 kW και προαιρετικά έως 22 kW. Έτσι οι οδηγοί και χρήστες του ηλεκτρικού SUV θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους από 65.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.
Τα ταξίδια και οι εκδρομές θα μπορούν να σχεδιαστούν στην εφαρμογή myAudi ή απευθείας στο αυτοκίνητο. Και στις δύο περιπτώσεις στον πελάτη εμφανίζεται η πιο κατάλληλη διαδρομή με τα απαιτούμενα σημεία φόρτισης. Το σύστημα πλοήγησης λαμβάνει υπόψη του όχι μόνο την φόρτιση της μπαταρίας αλλά επίσης και την κατάσταση της κυκλοφορίας υπολογίζοντας τον χρόνο άφιξης μαζί με αυτόν του χρόνου φόρτισης. Στον υπολογισμό της διαδρομής περιλαμβάνονται οι DC σταθμοί και οι περισσότεροι σταθμοί εναλλασσόμενου ρεύματος AC που υπάρχουν στην Ευρώπη.
Φόρτιση στο σπίτι: στάνταρ στα 11 kW, εναλλακτικά στα 22 kW
Σε συνδυασμό με το οικιακό σύστημα διαχείρισης ενέργειας, το σύστημα φόρτισης προσφέρει έξυπνες λειτουργίες. Για παράδειγμα, το πρωτότυπο Audi e-tron μπορεί να φορτίσει με την μέγιστη επιτρεπόμενη έξοδο ισχύος δίχως να επιβαρύνεται το δίκτυο και οι λοιποί καταναλωτές ενέργειας – λαμβάνοντας υπ’ όψιν σε πραγματικό χρόνο τις δικές τους απαιτήσεις ενέργειας.
Η εφαρμογή myAudi παρέχει εύκολο έλεγχο ακόμη και αν αναπαύεστε στον καναπέ του σπιτιού σας. Μέσω του εύχρηστου app υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού, ρύθμισης και ελέγχου της διαδικασίας φόρτισης και της προ-θέρμανσης/προ-ψύξης του ηλεκτρικού SUV. O χρήστης μπορεί να ορίσει την επιθυμητή ώρα αναχώρησης ώστε το πρωτότυπο Audi e-tron να φορτίσει και/ ή να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού στην επιθυμητή θερμοκρασία.
The Audi e-tron Prototype in Berlin
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype charging at 150 kW High-Power-Charging-Sta
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype at the high-voltage test bay in Berlin
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
Audi e-tron prototype
