Ο Χάμιλτον θέλει να πάει στη Ferrari! [blog]

Αυτή είναι μια μεγάλη αποκάλυψη που προέκυψε τις τελευταίες βδομάδες, αλλά μάλλον τίποτε δεν θα γίνει καθώς ο Φέτελ έθεσε βέτο…

Η Mercedes του έχει δώσει τα πάντα. Κυρίαρχα μονοθέσια και άφθονες pole, νίκες και τίτλους. Και όμως… Όπως αποκάλυψε και ο ίδιος, ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να μεταγραφεί στη Ferrari και να κλείσει την καριέρα του εκεί! Πληροφορίες θέλουν τον ίδιο τον Χάμιλτον να έχει προσπαθήσει να έρθει σε άμεση επικοινωνία με τον “πολύ” πρόεδρο της Ferrari Σέρτζιο Μαρκιόνε, αλλά τελικά δεν έγινε και ούτε και μάλλον θα γίνει τίποτε, καθώς “ο άλλος έθεσε βέτο” όπως ξέφυγε από τον Χάμιλτον, αναφερόμενος στον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Μια ακόμη ομοιότητα του Χάμιλτον με τον Σένα, επιτρέψτε μας. Θέλει να πάει στη Ferrari αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον και τελικά αποτελεί τον μεγαλύτερό της αντίπαλο εντός πίστας. Αυτό μαζί με άλλες τρανταχτές ομοιότητες του Χάμιλτον με τον Σένα όπως ρεκόρ στις pole position, ταχύτητα και ροπή προς τα ατυχήματα…

Τί είναι αυτό όμως που έχει διαβλέψει ο Χάμιλτον στη Ferrari που τον ωθεί να θέλει να πάει εκεί; Το πρώτο σίγουρα είναι η απήχηση και η αίγλη που περιβάλουν την ιταλική ομάδα. Το δεύτερο είναι το τεχνικό βάθος. Από το 2015 και μετά η Ferrari δεν κατάφερε μεν να νικήσει τη Mercedes στη διάρκεια ενός ολόκληρου πρωταθλήματος, αλλά επέστρεψε στις τεχνικές καινοτομίες όπως είναι τα σχεδόν οριζόντια διατεταγμένα ψυγεία που εισήχθησαν το 2015, ή η ενσωμάτωση των πλευρικών δομών παραμόρφωσης σε εξωτερικά πτερύγια, μια ιδιοφυής λύση με μεγάλα αεροδυναμικά οφέλη που εισήχθη το 2017.

Ένα τεχνικό βάθος που δοκιμάζεται, όμως, αλύπητα, σε βαθμό που να μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν η Ferrari παραμείνει ανταγωνιστική το 2018 και τις χρονιές που έρχονται. Πρόσφατα μετακινήθηκε προς τη Sauber Alfa Romeo, o ταλαντούχος σχεδιαστής Σιμόνε Ρέστα. Στις αρχές της χρονιάς, επίσης, γνωστοποιήθηκε η μεταγραφή του επίσης πολύ ικανού σχεδιαστή κινητήρων Λορέντζο Σάσι προς τη… Mercedes, αν αυτό λέει κάτι. Με δική της επιλογή, ή μάλλον του Μαρκιόνε, η Ferrari έμεινε αίφνης ακέφαλη στο σχεδιαστικό κομμάτι, το πιο κρίσιμο, τόσο του μονοθεσίου όσο και των κινητήρων, και θεωρείται αβέβαιο κατά πόσον θα βρει τους τεχνικούς που θα αναπληρώσουν ικανά αυτούς που αποχώρησαν.

Επί Μαρκιόνε έφυγαν από τη Ferrari πολλοί σπουδαίοι τεχνικοί: ο Νικόλας Τομπάζης, ο Πατ Φράι και ο Τζέιμς Άλισον που ανέλαβε τεχνικός διευθυντής στη Mercedes κι αυτός. Ωστόσο, χάρη σε ενισχύσεις με τεχνικούς από τα… GT (όπως ο ικανότατος επικεφαλής αεροδυναμιστής Ενρίκο Καρντίλε) και την ιδιοφυή καθοδήγηση του τεχνικού διευθυντή Ματία Μπινότο, η Ferrari κατάφερε να ανακάμψει από αυτές τις απώλειες. Θα τα καταφέρει άραγε και τώρα. Αν το πιστεύει κάποιος, αυτός είναι ο… Λιούις Χάμιλτον πάντως!

Σχετικά με τις μεταγραφές και για να καταλήξουμε, όπως όλα δείχνουν ο Ρικιάρντο θα παραμείνει στη Red Bull – Honda από το 2019. Ο Φέτελ δεν τον θέλει με τίποτε στη Ferrari, καθώς κανείς και κυριότερα ο ίδιος δεν ξεχνά ότι ο Αυστραλός τον είχε διαλύσει το 2014 στην κοινή τους συνύπαρξη στη Red Bull. Πρόσφατα ανεβαίνουν οι μετοχές του Λεκλέρκ, αν και δεν θα μας εξέπληττε να επιβιώσει ο Ράικονεν. Προς αυτό συνηγορεί η πολύ καλή εμφάνιση (προσπέρασε Λεκλέρκ, Μάγκνιουσεν και Ρικιάρντο και σημείωσε έναν ακόμη ταχύτερο γύρο στον αγώνα) του “Iceman”…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close