Νέος diesel στα 1.700 κ.εκ. από την Renault

Μαζί με τις νέες εκδόσεις πετρελαίου η γαλλική εταιρία θα έχει ανανεώσει σχεδόν όλη την γκάμα των κινητήρων της.

Δύο νέους πετρελαιοκινητήρες θα περάσει σταδιακά στα μοντέλα της η Renault ξεκινώντας από τα Scenic και Espace, καθώς και το εξίσου εντυπωσιακό Talisman. Έτσι, δίπλα στην έκδοση 1.6 dCi και την αναβαθμισμένη 1.5 dCi (που έκανε ντεμπούτο στη νέα A-Class) θα ανακοινωθούν σύντομα η νέα 1.7 Blue dCi (των 1.749 κ.εκ. με 120 ή 150 ίππους) και η 2.0 Blue dCi (των 1.997 κ.εκ. με 160 ή 200 ίππους). Όλοι οι νέοι diesel θα έχουν τελευταίας γενιάς καταλυτικό σύστημα SCR με AdBlue και αργότερα θα τους δούμε και στο Dacia Duster (όπως και τον 1.3 TCe).

Έτσι, η Renault πρακτικά διαψεύδει τα όσα γραφόντουσαν από διάφορους φωστήρες τα περί τέλους του diesel για τουλάχιστον μία πενταετία. Από την άλλη, οι Γάλλοι έχουν χτίσει πλέον μία άρτια γκάμα κινητήρων ξεκινώντας από τον 1.3 TCe (που αντικαθιστά τον 1.2 TCe και που και αυτός μπήκε στην A-Class) που αποδίδει 115, 140 και 160 ίππους. Υπάρχει ήδη ο 1.6 TCe (αν και αυτός θα καταργηθεί) και ο 1.8 ΤCe που με 225 άλογα θα μπει και στο Talisman, ενώ με το νέο Clio αναμένεται αργότερα ένας υπερκυβισμένος (από τον 0.9 TCe) τρικύλινδρος στα 1.000 κ.εκ.

Exit mobile version