Επετειακό ‘Grand Tour’ με 75 πανέμορφα Opel GT – Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Walter Röhrl τέθηκε επικεφαλής με το προσωπικό του GT!
Για μία ώρα, το Hockenheimring έκανε ένα διάλειμμα από την καθημερινή του ρουτίνα. Οι ομάδες δοκιμών με τις αγωνιστικές φόρμουλες και τα αυτοκίνητα τουρισμού άφησαν για λίγο τα ‘εργαλεία’ τους και παρατάχθηκαν κατά μήκος του τοίχου των pits για να απολαύσουν το θέαμα: 75 αναλλοίωτα στο χρόνο Opel GT από όλη την Ευρώπη να διασχίζουν με μεγάλη ταχύτητα τη γραμμή εκκίνησης μέχρι τον τερματισμό. Η Opel Classic έφερε το αρχαιότερο GT από το 1968 (“το Νο 1”) και το νεότερο από το 1973.
Επικεφαλής τέθηκε Walter Röhrl, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 1982 με ένα Opel Ascona 400 και με συνοδηγό τον σχεδιαστή του GT, Erhard Schnell. Οι δυο τους κάθισαν στο προσωπικό, ασημί Opel GT του Röhrl. Ο αγωνιστικός θρύλος της Opel Volker Strycek ήταν επίσης εκεί, με το δικό του Opel GT Junior με σπάνιες εκδόσεις (tuning) των βελτιωτικών οίκων Irmscher και Conrero να αποτελούν ξεχωριστές παρουσίες . Όλοι τους ήταν και είναι τμήμα του Grand Tour, που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Λεσχών GT μεταξύ 19 και 22 Σεπτεμβρίου. Ο τελικός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen.
Πενήντα χρόνια αργότερα, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι Walter Röhrl οδήγησε το δικό του Opel GT στο Hockenheimring με μοναδική ακρίβεια. Ο τελειομανής οδηγός αγόρασε το Opel GT του από έναν φίλο ζωής. Ο Herbert Fabian εξασφάλισε τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο για τον Röhrl το 1982, όταν ο αρχιμηχανικός της Opel τοποθέτησε ένα νέο πίσω άξονα στο Ascona 400 εν μια νυκτί στο Ivory Coast Rally. Ο Röhrl με συνοδηγό τον Christian Geistdörfer, κέρδισαν στο ράλι και κατέκτησαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Κατά τη διάρκεια του Grand Tour, ο Walter Röhrl συναντήθηκε επίσης με τον δημιουργό του μοναδικού σχήματος του GT, Erhard Schnell, για πρώτη φορά. Ο σχεδιαστής παραμένει λάτρης του δημιουργήματός του ακόμα και στην ηλικία των 91 ετών. «Οι αντιδράσεις ήταν τεράστιες το 1968, αλλά σήμερα, νιώθω ότι το GT είναι ακόμα πιο αξιαγάπητο» δήλωσε. Ο Schnell ανέλαβε χρέη συνοδηγού του Walter Röhrl στο Hockenheim. Επιστρέφοντας στο paddock, ο Röhrl είχε μία ιδέα: ζήτησε από τον Schnell να υπογράψει το GT του σε έναν από τους θρυλικούς, αναδιπλούμενους προβολείς. Είναι η πρώτη φορά που ο Röhrl ζητά από κάποιον αυτόγραφο.
Grand Tour 2018: Επιφανείς οδηγοί και γρήγορα Opel GT
‘Only flying is more beautiful’: ένα αυτοκίνητο, δύο κινητήρες ένα πραγματικό dream car
Το 1968, το πρώτο Opel GT πέρασε από τη γραμμή παραγωγής, μετά από σχολαστική αξιολόγηση και έλεγχο στο τότε νέο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen. Το σπορ coupé ήταν προϊόν μιας Γαλλο-Γερμανικής συνεργασίας και επομένως, γνήσιο Ευρωπαϊκό: οι Γάλλοι κατασκευαστές αμαξωμάτων Chausson και Brissoneau & Lotz, γνωστοί στην Opel λόγω προηγούμενων projects, ανέλαβαν τα πρεσαριστά πάνελ αμαξώματος, τη συγκόλληση, τη βαφή και την εγκατάσταση του εξοπλισμού εσωτερικού του GT, πριν σταλεί στη Γερμανία για τελική συναρμολόγηση του πλαισίου και του κινητήρα.
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018
Opel Experimental GT and Opel GT (top)
17136
Opel GT
Opel-GT-Hockenheimring-254313
A254314
Opel-GT-Hockenheimring-302246
Opel GT
Opel-GT-Hockenheimring-504513
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018. Erhard Schnell and Walter Röhrl
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018. Erhard Schnell and Walter Röhrl
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018. Volker Strycek in his GT/J
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018
50 Years Opel GT @ Hockenheimring, September 20, 2018