Μόλις μερικά μέτρα από τη στροφή Portier του σιρκουί του GP του Monaco, από την οποία τα μονοθέσια της F1 περνούν με 80χ.α.ω. και 1η σχέση στο κιβώτιο, πριν ξεχυθούν στο διάσημο τούνελ, η Pirelli εγκαινίασε το νέο της κατάστημα P Zero World.
Πρόκειται για μία μπουτίκ ελαστικών που παίρνει το όνομά της από την ομώνυμη γκάμα προϊόντων υπερυψηλών επιδόσεων της Pirelli (UHP). Ελαστικά που προορίζονται για τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα δρόμου αλλά και για τα μονοθέσια της Formula 1 μοιράζονται την ίδια ονομασία, P Zero, υπογραμμίζοντας τη σπορ κληρονομιά της Ιταλικής φίρμας. Το νέο κατάστημα του Monte Carlo είναι το τρίτο κατά σειρά P Zero World και το δεύτερο στην Ευρώπη, μετά τα αντίστοιχα σε Los Angeles και Μόναχο.
Για την Pirelli, το P Zero World αποτελεί ένα χώρο που απευθύνεται κυρίως σε πελάτες Prestige: ιδιοκτήτες σπορ ή πολυτελών αυτοκινήτου που αναζητούν αποκλειστικά προϊόντα, ειδικά σχεδιασμένα για τα αυτοκίνητά τους, με αντίστοιχα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, σε ένα φιλόξενο και κομψό περιβάλλον. Κάθε κατάστημα P Zero World προβάλλει τους τομείς στους οποίους έχει διαπρέψει η Pirelli, από τα ελαστικά της F1 μέχρι τις φωτογραφίες που κοσμούν το εμβληματικό Ημερολόγιο Pirelli. Η Pirelli προμηθεύει με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) την πλειοψηφία των κατασκευαστών πολυτελών (premium & prestige) οχημάτων σε όλο τον κόσμο, και το P Zero World αποτελεί το τέλειο σημείο συνάντησης μαρκών που, αν και διαφορετικές, μοιράζονται τα ίδια πρότυπα ποιότητας, αισθητικής και επιδόσεων. Η Pirelli είναι αδιαμφισβήτητης ηγέτης σε αυτό τον τομέα, και αποκλειστικός προμηθευτής εταιριών όπως οι Lamborghini, McLaren, Dallara και Pagani Automobili, για κορυφαία προϊόντα υψηλής αξίας – μία κατηγορία που βρίσκεται στην καρδιά της εταιρικής στρατηγικής της Pirelli.
Ο Matthieu Brinon, CEO της Pirelli France, πρόσθεσε: «Η απόφαση της Pirelli να ανοίξει το τρίτο P Zero World στο Monaco είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη στρατηγική ανάπτυξης λιανικής στη Γαλλική αγορά. Πρόκειται για μία αγορά που γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη στην κατηγορία προϊόντων υψηλής αξίας: 18 ιντσών και άνω, που έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Υπό αυτή την έννοια, το P Zero World είναι ο τέλειος τρόπος για να προσελκύσει η Pirelli τους τελικούς χρήστες σε χώρους αφιερωμένους σε αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής αξίας, με το Monte Carlo και την Κυανή ακτή να ‘δένουν’ άριστα με αυτή τη φιλοσοφία».
P ZERO ROAD EXPERIENCE
Τη γιορτή των εγκαινίων του νέου καταστήματος λάμπρυνε μία παρέλαση 40 και πλέον υπεραυτοκινήτων που συμμετείχαν στο πρώτο P Zero Road Experience σε δημόσιους δρόμους: ένας θεσμός που ξεκίνησε από τη Γαλλία πριν από 10 χρόνια περίπου, και μέχρι πρότινος γινόταν πάντα σε σιρκουί. Όμως, για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος στο Monte Carlo πραγματοποιήθηκε σε δημόσιους δρόμους για πρώτη φορά, στις ειδικές διαδρομές του Ράλι Monte-Carlo. Με τους δρόμους κλειστούς για την περίσταση, οι συμμετέχοντας μπορούσαν να απολαύσουν στο μέγιστο βαθμό ολόκληρη την εμπειρία Pirelli, και χάρη σε πολύτιμους εταίρους όπως οι Roger Dubuis και Lamborghini.
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR PIRELLI
Επί 145 χρόνια, η Pirelli είναι πρωτοπόρος σε διάφορους τομείς: μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα καλύτερα ελαστικά κατηγορίας, συνεργασίες για εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ), αλλά και επικοινωνίες, art & design – διαθέτοντας ισχυρά εργαλεία όπως η διαφήμιση, το Ημερολόγιο Pirelli στο Hangar Bicocca (ένα από τα σημαντικότερα κέντρα σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη) και το Pirelli Design project. Η ταυτότητα του brand της Pirelli ορίζεται από αυτό το συνδυασμό υψηλής τεχνολογίας και καλλιτεχνικής έκφρασης, που προάγει τη μάρκα πέρα από τη βιομηχανία ελαστικών, στον ευρύτερο κόσμο του lifestyle, κάτι ιδιαίτερα αισθητό στο P Zero World. Το επόμενο κατάστημα – ναυαρχίδα της Pirelli θα ανοίξει προσεχώς στο Dubai.