Τι έφεραν Red Bull και Φερστάπεν στην κορυφή από το Ιντερλάγκος; [blog]

Ο Σπύρος Πέττας αναλύει και σχολιάζει τους παράγοντες που έφεραν τη συμπαθή ομάδα και τον δημοφιλή οδηγό στην κορυφή της Formula 1 και ρίχνει μια ματιά στον απόηχο του Ιντερλάγκος…

Κακά τα ψέματα: ο αγώνας του Ιντερλάγκος ανήκε στον “Mad Max” Φερστάπεν, Μέχρι τη βλακώδη σύγκρουση με τον Οκόν τα είχε κάνει όλα τέλεια. Είχε προσπεράσει εκπληκτικά κατά σειρά τους Ράικονεν, Φέτελ, Μπότας και μετά το μοναδικό πιτ στοπ και τον Χάμιλτον για να βρεθεί στο προβάδισμα και να το ελέγξει.

Τότε ήλθε το συμβάν με τον Οκόν για το οποίο ενδεχομένως και να μη χωράνε σχόλια. Μεγάλο λάθος του Γάλλου που πέρσι στο Σπα είχε κάνει τα ίδια σε βάρος του ομόοσταβλού του Πέρεζ και μάλιστα σε όλα τα μέρη από την κατηφόρα της Eau Rouge. Πώς δεν έγινε ένα σφοδρό ατύχημα σε εκείνη τη συγκυρία είναι Θεία Πρόνοια…

Η είδηση όμως του αγώνα του Ιντερλάγκος, όπως άλλωστε και του Μέξικο Σίτι, είναι ότι η Red Bull Renault έχει επιστρέψει στην κορυφή… Πώς όμως συντελέστηκε αυτό;

Ένα μεγάλο μπράβο ανήκει στη Renault η οποία εν μέσω σφοδρών κριτικών εις βάρος της από το στρατόπεδο της Red Bull έχει δώσει στους τελευταίους αγώνες ένα μηχανικό σύνολο με τη γνωστή κορυφαία οδηγησιμότητα και αυξημένη μέγιστη ισχύ κοντά στα νούμερα που βγάζουν οι Ferrari και Mercedes V6 Monoturbo…

Παράλληλα, το τεχνικό επιτελείο του Άντριαν Νιούι δεν παρέδωσε τα όπλα εν μέσω κακών αποτελεσμάτων και κατάφερε με συνεχείς και πολύ σύνθετες βελτιώσεις (όπως π.χ. στην περιοχή των πτερυγίων και συναφών αεροφρακτών) να φτάσει σε αεροδυναμική απόδοση τα υπερόπλα των Ferrari και Mercedes…

Προσθέστε σε αυτά το κοντύτερο μεταξόνιο και τα ευνοϊκά σιρκουί και η εικόνα ολοκληρώνεται για τους Ταύρους. Σε σημείο που να αναρωτιέται κανείς γιατί να χωρίσουν από τη Renault και να μπουν στην περιπέτεια της Honda η οποία είτε θα πάει πολύ καλά ή μπορεί και… τραγικά!

Άλλη μεγάλη είδηση του αγώνα του Ιντερλάγκος ήταν η νέα στρατηγική αυτοκτονία της Ferrari που ξεκίνησε τον αγώνα με σκληρότερα λάστιχα απ ‘ότι οι υπόλοιποι. Ο μεν Ράικονεν έκανε έναν παλικαρίσιο αγώνα φτάνοντας στην τρίτη θέση έπειτα από προσπεράσματα επί του Φέτελ (μετά από ένα νέο λάθος του Γερμανού) και Μπότας, ο δε Φέτελ καταποντίστηκε στην 6η θέση. Ας μην αναρωτιούνται στο Μαρανέλο γιατί έχασαν και τους φετινούς τίτλους…

Η Mercedes, τέλος, πανηγύρισε τον 5ο σερί τίτλο της και μάλλον είναι η μεγαλύτερη ηγεμονία που έχει γνωρίσει το Σπορ, μεγαλύτερη πιθανώς και από εκείνη της Ferrari της περιόδου 1999-2004… Όπως και να έχει στον επίλογο του Άμπου Ντάμπι αναμένεται ένας συναρπαστικός αγώνας…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close