Γιατί οι νέοι κανονισμοί πλήττουν τη Mercedes F1;

Η απαγόρευση των πτερυγίων στις εισαγωγές φρένων που έχουν ως στόχο να ψύξουν τα ελαστικά τίθενται στο περιθώριο, καθώς θεωρήθηκαν κινητά αεροδυναμικά βοηθήματα, και αυτό πλήττει ιδιαίτερα την ανταγωνιστικότητα της Mercedes F1…

Στόχος των νέων κανονισμών είναι να γίνει ευκολότερο το ένα μονοθέσιο να ακολουθεί το άλλο χωρίς να χάνει φορτίο και πρόσφυση και κατ’αυτόν τον τρόπο να μειώσουν το συνολικό φορτίο που ασκείται στα μονοθέσια.

Συγκεκριμένα τέθηκαν περιορισμοί ώστε η σχεδίαση της εμπρόσθιας και της πίσω αεροτομής να γίνει απλούστερη, με την εμπρόσθια να γίνεται πλατύτερη, την πίσω να μετακινείται ψηλότερα, ενώ το κενό που θα δημιουργείται από την ενεργοποίηση του DRS (Drag Reduction System) θα είναι μεγαλύτερο από ποτέ με στόχο τα ευκολότερα προσπεράσματα.

Οι αλλαγές αυτές και ιδιαίτερα η προαναφερθείσα έχουν ανησυχήσει πολύ τον επικεφαλής της Mercedes F1 Τότο Βολφ και τους ανθρώπους του. Και αυτό μάλιστα όταν επιτελείται μια κρίσιμη αλλαγή στην κεφαλή του σχεδιαστικού τμήματος με τον Τζον Όουεν να αναλαμβάνει τα ηνία και τον πολυνίκη Άλντο Κόστα να μετακινείται σε θέση συμβούλου…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close