Επική νίκη για Αλόνζο, Cadillac και BMW στις 24 ώρες της Ντεϊτόνα!

«1-2» για την Cadillac στην κορυφαία κατηγορία των πρωτοτύπων ενώ στην κλάση GT Le Mans με τον τρομερό ανταγωνισμό η BMW νικά τη Ferrari…

Αυτές οι 24 ώρες της Ντεϊτόνα που διεξήχθησαν στις 26 και 27 Ιανουαρίου ήταν κάτι το τρομερό. Η καταρρακτώδης βροχή οδήγησε σε πολλά ατυχήματα, ουδετεροποιήσεις και διακοπές του αγώνα και μάλιστα διεκόπησαν οριστικά λίγο κάτω από τις δύο ώρες από το τέλος.

Προς το τέλος του αγώνα ο πρώην F1 Φελίπε Νασρ με την Cadillac που τερμάτισε δεύτερη είχε προσπεράσει πολύ ωραία τον Τζόρνταν Τέιλορ που δυσκολευόταν στις πολύ ολισθιρές συνθήκες αλλά στα τελικά στιντ ανέλαβε ο Αλόνζο και άσκησε πίεση στον Νασρ.

Το αποτέλεσμα ήταν ο Βραζιλιάνος να κάνει λάθος και να βγει εκτός στην turn 1 με αποτέλεσμα ο Αλόνζο να περάσει μπροστά λίγο πριν την οριστική διακοπή του αγώνα. Έτσι επήλθε ο θρίαμβος για την Cadillac της ομάδας του βετεράνου των αγώνων αντοχής Γουέιν Τέιλορ (ορισμένοι θα τον θυμούνται στο τιμόνι των θρυλικών Ferrari 333 sp και Riley & Scott MK2 Oldsmobile να νικά κι αυτός στην Ντεϊτόνα) με οδηγούς τον Αλόνζο, τον γιο του Τέιλορ, τον Τζόρνταν, τον Ρένγκερ Φαν Ντερ Ζάντε και έναν έτερο πρώην οδηγό της F1 με μεγάλο ταλέντο, τον Καμούι Κομπαγιάσι.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Cadillac των Νασρ, Ντεράνι και Κάραν και στην τρίτη θέση η Acura των Ρόσι, Κάστρο Νέβες και Ρίκι Τέιλορ (ο αδελφός του Τζόρνταν) που στο στεγνό ήταν η πιο ανταγωνιστική.

Ανάλογη ήταν η ιστορία και στην κλάση με τον τρομερό ανταγωνισμό, την GT Le Mans. Ο Αουγκούστο Φάρφους με την BMW M8 GTE προσπεράσε ωραία λίγο πριν τη διακοπή τον Τζέιμς Καλάντο με την απρόσμενα ανταγωνιστική Ferrari 488 GT2 που είχε προηγηθεί μέχρις εκείνου του σημείου για μεγάλο διάστημα του αγώνα, για να πάρει μια επική νίκη. Οι τρομερές Porsche 911 με τον κινητήρα κεντρικά τοποθετημένο και τα πανίσχυρα Ford GT Longtail έδωσαν επικές μάχες με τη Ferrari αλλά αντιμετώπισαν ατυχίες.

Να σημειώσουμε ότι ο Αλόνζο έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που κατακτά Μονακό, Λε Μαν, 24 ώρες Ντεϊτόνα και πρωτάθλημα Formula 1 και τον είχε πλησιάσει μόνο ο θρυλικός Μάριο Αντρέτι με 500 μίλια Ντεϊτόνα, 12 ώρες Σίμπρινγκ, πρωτάθλημα Formula 1 και πρωτάθλημα Formula Indy.

Και τώρα ο Αλόνζο θέλει για το παλμαρές του και τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης για να αντιγράψει το παράδειγμα του μεγάλου Γκρέιαμ Χιλ που είχε νικήσει στο Μονακό, στην Ινδιανάπολη και στο Λε Μαν…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close