Forza Alfa Romeo Racing!

Μια ιστορική μετονομασία καθώς η Sauber παύει την πολύ θετική της πορεία στη Formula 1 και η Alfa Romeo επιστρέφει και με τη βούλα πλέον με στόχο τους… τίτλους!

H Alfa Romeo Racing διαθέτει πολύ συναρπαστικά στοιχεία και θα είναι η μεγάλη έκπληξη της Formula 1 2019! H συνεργασία μεταξύ Sauber και Alfa Romeo ξεκίνησε πολύ θετικά το 2018 όταν τα μονοθέσια του Πέτερ Ζάουμπερ βάφτηκαν ερυθρόλευκα και σημείωσαν πολύ καλά αποτελέσματα κυρίως χάρη στον πολύ ταλαντούχο Σαρλ Λεκλέρκ.

Πλέον η ιστορική ομάδα μετονομάζεται σε Alfa Romeo Racing χάνοντας τον τίτλο Sauber, κάτι που δεν είχε συμβεί ούτε καν με την εργοστασιακή συνεργασία με την BMW, καθώς και τότε είχε διατηρηθεί ο τίτλος και λεγόταν BMW Sauber.

H συνεργασία μεταξύ Alfa Romeo και Sauber ξεκίνησε επιδερμικά στις αρχές του 2018 καθώς λίγοι τεχνικοί μεταπήδησαν στην άλλοτε ελβετική ομάδα για να αποκτήσουν τεχνογνωσία επιπέδου Formula 1 αλλά η συνεργασία αυτή εντάθηκε ολοένα με το πέρασμα του χρόνου και στα μέσα του 2018 ανέλαβε τεχνικός διευθυντής ο σχεδιαστής της πανίσχυρης Ferrari SF71H, ο ευρηματικός Σιμόνε Ρέστα, μια κίνηση του Σέρτζιο Μαρκιόνε που φανερώνει το πόσο υπολόγιζε στο πρόγραμμα Alfa Romeo Formula 1…

Οι δίαυλοι ανθρώπων, τεχνογνωσίας αλλά και υλικό-οικονομικών μέσων μεταξύ Alfa Romeo, Sauber, αλλά και Ferrari είναι πλέον ανοικτοί, ενώ στην ηγεσία της νέας ομάδας υπάρχει σταθερότητα με έναν σκληρό και αποτελεσματικό μάνατζερ με μεγάλη εμπειρία στη Formula 1, τον Φεντερίκ Βασέρ.

Το οδηγικό δίδυμο συν τοις άλλοις είναι ιδανικό με έναν πολύπειρο και πάντοτε θεϊκά ταλαντούχο οδηγό, τον ενθουσιώδη πλέον Κίμι Ράικονεν, και με ένα άλλο μεγάλο ταλέντο που φέρνει την Ιταλία πάλι στη σύνθεση πιλότων της Formula 1, τον δευτεραθλητή της GP2 του 2016, Αντόνιο Τζοβινάτσι.

Να τονίσουμε ότι ο Ράικονεν με μικρές ομάδες διαπρέπει όπως είχε συμβεί στην πρώτη του θητεία με τη Sauber το 2001 (4ος στην Αυστρία εκείνη τη σεζόν και 4η θέση για τη Sauber συνολικά στην κατάταξη) καθώς και κατά το πέρασμά του από την ένδοξη Lotus με δύο νίκες σε Άμπου Ντάμπι το 2012 και Μελβούρνη το 2013…

Η Alfa Romeo κατέκτησε τα δύο πρώτα πρωταθλήματα της Formula 1 το 1950 με τον Νίνο Φαρίνα και το 1951 με τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με την πανίσχυρη μηχανικά υπερτροφοδοτούμενη Alfetta 159 σχεδίασης του Βιτόριο Γιάνο.

Τις σημαντικότερες ωστόσο επιτυχίες της τις σημείωσε προπολεμικά με μοντέλα όπως η P3, η 8C2300 και η Bimotore, με τεράστιους οδηγούς όπως ο Βάρτσι, ο Καμπάρι, ο Βιλορέζι, ο Αντόνιο Ασκάρι και με πιο μεγάλον από όλους τον θρυλικό Τάτσιο Νουβολάρι, τον μεγαλύτερο πιλότο όλων των εποχών (βλέπε και το αφιέρωμά μας “Τάτσιο ο ημίθεος της οδήγησης”)…

Η μεγαλύτερη δε νίκη στην ιστορία της Alfa Romeo είναι αυτή του Νουβολάρι στο μεγάλο Νίρμπουργκρινγκ το 1935 με μια ξεπερασμένη Ρ3 εναντίον των “διαστημικών” για την εποχή Mercedes και Auto Union…

Οπότε οι Ράικονεν και Τζοβινάτσι κουβαλάνε στα χέρια τους ή μάλλον στα… πόδια τους ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close