Η Nissan, σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Kunal Rawal, λανσάρει στην Ινδία το «Πουκάμισο με τη Ζώνη Ασφαλείας» (Seat Belt Shirt – SBS), για να ευαισθητοποιήσει το κοινό στη χρήση των ζωνών ασφαλείας, στα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων.
Η συγκεκριμένη εκστρατεία της Nissan India αποτελεί μέρος του δημόσιου κινήματος του #HaveYouClickedToday στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Το πρόγραμμα της εκστρατείας, βασίζεται σε πληροφορίες από έρευνα που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, με τίτλο «Χρήση της ζώνης πίσω καθίσματος και Παιδική Οδική Ασφάλεια στην Ινδία», που διεξήχθη από τη Nissan India και το SaveLIFE Foundation.
«Η έρευνα της Nissan για τις ζώνες των πίσω καθισμάτων, κατέδειξε ότι ένας στους πέντε Ινδούς είναι πρόθυμoς να ρισκάρει τη ζωή του, προκειμένου να μην τσαλακώσει τα ρούχα του, ή για να μη νιώσει δυσφορία», δήλωσε ο Thomas Kuehl, πρόεδρος της Nissan India Operations. «Αυτό αποτελεί σαφώς μια ευκαιρία για προσπάθεια αλλαγής της συγκεκριμένης συμπεριφοράς , από όλους τους οδηγούς και τους επιβάτες. Το Nissan SBS είναι μια ιδέα που δημιουργήσαμε μαζί με τον Kunal Rawal για να πυροδοτήσουμε το διάλογο και για να υπενθυμίσουμε την προτεραιότητα στην ασφάλεια, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις ευαισθησίες του κοινού στη μόδα».