Formula 1 2019: Αρχίζει η μάχη…

Η πολύ σταθερή και ισχυρή Ferrari είναι το φαβορί στη Μελβούρνη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Red Bull Honda και κυρίως η Mercedes θα πέσουν αμαχητί…

Στις δεύτερες δοκιμές της Βαρκελώνης η Mercedes κατέβασε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και με τον Χάμιλτον μείωσε τη διαφορά από την πρωτοπόρο Ferrari σε απόλυτη επίδοση, αν και ο ίδιος ο Χάμιλτον παραδέχεται πώς σε ρυθμό αγώνα η διαφορά παραμένει στα 4 με 5 δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο.

Στη Mercedes καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια να μειώσουν τα προβλήματα ευστάθειας που αντιμετώπισαν στο πρώτο τεστ και κατέβασαν μια καινούρια αεροτομή με τα endplates (τα πλευρικά ακραία πάνελ δηλαδή) να κοιτάζουν ελαφρώς προς τα έξω και όχι προς τα μέσα όπως στο πρώτο τεστ. Επίσης η αιχμή του ρύγχους έγινε οβάλ σχήματος και από τα endplates έλειπε ένα πίσω ανώτερο τετράγωνο (chip) με στόχο περισσότερος αέρας να παρακάμπτει τα εμπρόσθια ελαστικά.

Από’ κει και πέρα όπως έχουμε ήδη επισημάνει κατέβασαν ένα νέο δάπεδο με τρία πλευρικά slots (εσοχές), ενώ η κύρια αλλαγή ήταν τα νέα πλαϊνά (sidepods) με ανώτερη επιμήκη εσοχή που τροφοδοτεί με περισσότερο αέρα ανασηκωμένο δάπεδο και διαχύτη, καθώς τα προβλήματα ευστάθειας αφορούσαν περισσότερο την ουρά. Στο t wing, τέλος, επιστρατεύθηκε ένας βρόγχος, αντιγράφοντας το παράδειγμα της Ferrari.

Η Ferrari από τη μεριά της έδειχνε φοβερά σταθερή και πάταγε στα κερμπ σαν να μην υπήρχαν στη Βαρκελώνη. Όλα αυτά με απλή αεροδυναμική και τις πτέρυγες της εμπρόσθιας αεροτομής να κοιτάζουν προς τα κάτω, μια λύση που κάνει σχολή και που για να αντιγράψει η Mercedes πρέπει να αλλάξει όλη την αεροδυναμική του μονοθεσίου της και θα της πάρει 2 μήνες… Μια ενδιαφέρουσα λύση της Ferrari που έκανε την εμφάνισή της στη Βαρκελώνη ήταν τα τρία μικρά πτερύγια που κοιτάζουν προς τα έξω στο πίσω μέρος των πλαϊνών του δαπέδου με στόχο την καλύτερη αλληλεπίδραση της αεροδυναμικής ροής με τους στροβιλισμούς που παράγει η περιστροφή των κινητήριων τροχών.

H Red Bull Honda από τη μεριά της δείχνει γρήγορη αλλά μένει να φανεί πόσα ψάρια θα πιάσει το μοτέρ της Honda στα δύσκολα…

Η Μελβούρνη είναι ένα εκπληκτικό γρήγορο σιρκουί πόλης με λεία άσφαλτο στο οποίο δοκιμάζονται αλύπητα οι κινητήρες, τα φρένα και η ευστάθεια των μονοθεσίων καθώς έχουμε το πέσιμο από ταχείες καμπές σε πιο αργές και κλειστές στροφές…

Η Pirelli έφερε τις γόμες C2, C3 και C4, αναμένεται να χρησιμοποιηθούν κυρίως οι C3 και C4, και μένει να φανεί η φθορά σε ένα αγωνιστικό στιντ και μάλιστα παρατεταμένο. Ο καιρός θα ευνοήσει μάλλον τη Mercedes καθώς θα είναι στεγνός και θα έχει συννεφιά, εκτός και αν δεν μπορούν να ζεστάνουν λάστιχα όπως είχε συμβεί στη Σαγκάη το 2018…

Προσοχή στην Alfa Romeo και τη Renault, με την ιταλική εταιρία να αντιμετωπίζει κι αυτή προβλήματα σετ απ στη Βαρκελώνη…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close