Grand Prix Ισπανίας – Προεπισκόπηση: η Ferrari με την πλάτη στον τοίχο…

Η Ferrari τα παίζει όλα για όλα κατεβάζοντας στην Ισπανία έναν νέο κινητήρα ισχυρότερο από 1.000 ίππους και ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο. Αλλά η Mercedes είναι εκεί…

Όλα αυτά υπό απόηχο των αποκαλύψεων του Φέτελ στον Μίκαελ Σμιντ του γερμανικού Auto Motor und Sport ότι η Pirelli έφερε το 2019 ελαστικά με λεπτότερο ακόμη πέλμα και διαφορετικό σκελετό ώστε να ζεσταίνονται πιο δύσκολα. Κάτι που ευνόησε κατάφωρα τη Mercedes και έφερε σε πολύ δύσκολη θέση τη Ferrari και τη Red Bull.

Η Ferrari στο Μοντμελό παίζει με την πλάτη στον τοίχο έχοντας μείνει τόσο πολύ πίσω στις βαθμολογίες και κατεβάζει ένα μήνα πριν έναν κινητήρα κατά 20 ίππους περίπου ισχυρότερο που κατεβάζει στην πίστα πάνω από 1.000 ίππους με νέα πιστόνια από ατσάλι με μια ειδική τεχνολογία. Μεγάλη εμπλοκή σε αυτές τις τεχνολογίες έχει ο ιδιοφυής Γερμανός Βολφ Ζίμερμαν που αποκτήθηκε το 2016 από τη Mercedes και έχει τοποθετηθεί στο τμήμα προωθημένης εξέλιξης…

Παράλληλα η Scuderia θα προσπαθήσει να μετατρέψει το πλεόνασμα ισχύος της σε αεροδυναμικό φορτίο (όπως έκανε η Williams BMW το 2001-2003 όταν διέθετε τον πιο ισχυρό κινητήρα) με νέες πιο “φορτωμένες” αεροτομές εμπρός και πίσω, ενώ φημολογούνται και μικρές μετατροπές στο σασί σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η μηχανική πρόσφυση και να φορτιστούν πιο πολύ τα λάστιχα που στους προηγούμενους αγώνες δεν μπορούσε να τα ζεστάνει. Στη Ferrari επίσης από πέρσι δεν “κάθεται” καλά η πίσω αεροτομή…

Η Red Bull Honda που στο Μπακού κινήθηκε εντυπωσιακά κοντά στις Ferrari και Mercedes θα κατεβάσει μικρές μετατροπές σε εμπρόσθια και πίσω αεροτομή ενώ στο Μπακού η Honda είχε κατεβάσει ένα νέο κινητήρα φοβούμενη προβλήματα αξιοπιστίας…

Η Pirelli φέρνει τις πιο σκληρές γόμες της τις C1, C2 και C3. Η Βαρκελώνη είναι ολοκληρωμένη πίστα και εάν ένα μονοθέσιο πάει καλά εκεί σημαίνει ότι μπορεί να πάει καλά παντού.

Όπως και να έχει φαβορί για την Ισπανία είναι ο Χάμιλτον καθώς σε πίστες με καμπές όπως η Βαρκελώνη πάει καλύτερα από τον Μπότας, ενώ να δούμε τί μπορούν να κάνουν οι Λεκλέρ και Φέτελ (που δηλώνει ότι δεν οδηγεί ακόμη όπως θέλει) κόντρα στον 75 φορές νικητή. Με αγωνία αναμένουμε το νέο επεισόδιο της εσωτερικής μάχης Λεκλέρ εναντίον Φέτελ και η αλήθεια είναι ότι ο Μπινότο μέχρι στιγμής δεν έχει χειριστεί καλά αυτό το θέμα. Το έχει χειριστεί αμήχανα και φοβισμένα και έχει χαντακώσει τον Λεκλέρ με πολύ περίεργες στρατηγικές. Ίδωμεν…

Ετικέτες

Σπύρος Πέττας

Με τεράστια δημοσιογραφική εμπειρία ο Σπύρος γνωρίζει απέξω και ανακατωτά την Formula 1...

Ένα σχόλιο

  1. Ferrari σε πανικό όπως και πέρυσι (μόνον λίγο πιο νωρίς). Προβλέπω να παίρνουν πίσω κάποιες από τις βελτιώσεις που φέρνουν. Οργάνωση και ψυχραιμία απουσιάζουν!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close