BMW, οι diesel έχουν τουλάχιστον μία 20ετία μπροστά τους

Κατά καιρούς ακούγονται από ανεύθυνα ή οδηγούμενα από συμφέροντα χείλη ότι οι Diesel πεθαίνουν. H BMW, προφανώς, έχει άλλη άποψη επί του θέματος.

Οι πετρελαιοκινητήρες, σύμφωνα με τη Βαυαρική εταιρία, όχι μόνο δεν αργοσβήνουν, αλλά μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί για τουλάχιστον 20 χρόνια ακόμα. Αυτά τουλάχιστον υποστηρίζει ο τεχνικός διευθυντής της BMW, Klaus Froelich. Σύμφωνα με τον ίδιο, η νέα μόδα της ηλεκτροκίνησης έχει πάρει διαστάσεις μεγαλύτερες από το πραγματικό της μπόι. Υπάρχουν ακόμα προβλήματα, όπως αυτό του αυξημένου κόστους, λόγω των υλικών των συσσωρευτών, που δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστούν. Σε βαθμό τουλάχιστον που να μπορεί κάποιος να προσφέρει κάτι τόσο προσιτό, όσο είναι σήμερα τα συμβατικά μοντέλα.

Αναφορικά με τους πετρελαιοκινητήρες, θα ξεπεράσουν σίγουρα το 2040, ενώ οι βενζινοκινητήρες θα έχουν τουλάχιστον 10 χρόνια επιπλέον ζωής. Σίγουρα κάποια σύνολα θα καταργηθούν, λόγω εκπομπών ρύπων, όπως ο V12 της φίρμας (που πέρα από την αίγλη που προσφέρει, στην πράξη πουλάει λιγότερες από 5.000 μονάδες ετησίως…). Ίσως να περιοριστούν επίσης και οι V8, ενώ θα εκλείψει και ο τρικύλινδρος diesel, αφού η εξέλιξη του απαιτεί αρκετά χρήματα για να καλύψει τις νέες νόρμες. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι θα πάψουν να παράγονται τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σύνολα. Ούτε ότι η BMW θα σταματήσει την εξέλιξη αυτών.

Exit mobile version