H εξέλιξη του υβριδικού συστήματος στην Formula 1 [vid]

Σε ένα ενδιαφέρον βίντεο ο Andy Cowell της Mercedes-AMG και υπεύθυνου στα συστήματα υψηλών επιδόσεων μπορείς να δεις την πρόοδο στα hybrids της F1.

Το πρώτο σύστημα εφαρμόστηκε το 2007 και στην βασική του έκδοση ήταν το γνωστό ERS (Energy Recovery System) και KERS (Κinetic Energy Recovery System). Όπως εξηγεί ο Cowell το πρώτο σύστημα είχε απόδοση 39% και ζύγιζε 107 κιλά.

Δύο χρόνια αργότερα σημειώθηκε τεράστια πρόοδος με αύξηση απόδοσης στο 70% και μείωση βάρους στα μόλις 25,3 κιλά! Τα πιο πρόσφατα και πολύπλοκα υβριδικά συστήματα (με MGU-Κ και MGU-H) που έχουν σήμερα τα μονοθέσια ζυγίζουν μόλις 20 κιλά και έχουν βαθμό απόδοσης στο 96%!



@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version