GP Σιγκαπούρης: οι πιο μαλακές γόμες για την δεύτερη πιο αργή πίστα

Φεύγοντας από τις ευθείες «τέρμα γκάζι» της Monza, η Formula 1 αποχαιρετά, για το υπόλοιπο της σεζόν, την Ευρώπη. Τώρα βαδίζει προς τον μοναδικό, αποκλειστικά νυχτερινό αγώνα: Σιγκαπούρη.

Είναι μια διαδρομή σε δημόσιους δρόμους με τις περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα (23). Γι’ αυτήν επελέγησαν οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας P Zero Formula 1: C3 ως άσπρη/σκληρή, C4 ως κίτρινη/μέση, C5 ως κόκκινη/μαλακή. Η διαμόρφωση «σταμάτα/ξεκίνα» της Marina Bay είναι γνωστή για την χαμηλή πρόσφυση. Οι ομάδες επιλέγουν υψηλό αεροδυναμικό φορτίο για να βελτιώσουν την ταχύτητα στις στροφές, στον δεύτερο πιο αργό γύρο – μετά το Μονακό – της χρονιάς.

Χαρακτηριστικά πίστας

Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Είναι δύσκολο να βρεις κάτι τόσο αντίθετο με τη Monza, όσο η Σιγκαπούρη. Οι ομάδες πρέπει να κάνουν διαφορετική προσέγγιση καθώς ξεκινά το τελευταίο μέρος της σεζόν, εκτός Ευρώπης. Οι μοναδικές προκλήσεις της Σιγκαπούρης είναι γνωστές, οι ομάδες ξέρουν λίγο πολύ τι τους περιμένει από την Παρασκευή, στην πίστα. Όπως έχουμε δει στο παρελθόν πάντα προσπαθούν να βρουν διαφορετική στρατηγική. Καθώς τα προσπεράσματα είναι δύσκολα, οι ομάδες εξετάζουν προσεκτικά τις στρατηγικές που μπορεί να τους δώσουν πλεονέκτημα, για να κερδίσουν θέσεις. Ειδικά αν συνυπολογίσουμε την πολύ μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας, που μπορεί ν’ ανατρέψει τις ισορροπίες στον αγώνα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν κάποιος προσπαθήσει να καταταγεί με μέση γόμα αντί για μαλακή, ώστε να έχει περισσότερη ευελιξία στη στρατηγική. Υπάρχουν διαφορετικές επιλογές γομών ανάμεσα στους οδηγούς, οπότε μπορεί να δούμε ποικίλες προσεγγίσεις”.

Άλλα νέα της Pirelli

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version