Γιατί το Mazda MX-30 έχει αυτονομία μόλις στα περίπου 200 χιλιόμετρα;

Η επίσημη παρουσίασή αναμένεται να γίνει στην Γενεύη, η έναρξη παραγωγής μέσα στο καλοκαίρι του 2020 και η τιμή του υπολογίζεται πάνω από τις 40.000 ευρώ.

Όπως οι περισσότεροι κατασκευαστές, έτσι και η Mazda υποχρεώθηκε κατά μία να βγάλει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ώστε να αποφύγει τα πρόστιμα που προβλέπει η ΕΕ. Έτσι, το MX-30 προέκυψε κατά ανάγκη και όπως στην περίπτωση του Honda e, έτσι και εδώ οι Ιάπωνες επιλέγουν μια μικρή μπαταρία (και για λόγους βάρους αφού το απόβαρο είναι στα 1.700+ κιλά).

Αυτή είναι στις 35,5 kWh (το VW e-up! έχει 32,2 kWh) προσφέροντας θεωρητικά 200 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η εταιρία υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητό της απευθύνεται σε καταναλωτές για αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις, που κάνουν 40 με 70 χιλιόμετρα ημερησίως, οπότε εκτιμά ότι θα χρειάζεται φόρτιση μία φορά κάθε τρεις ημέρες.

Προς το παρόν η Mazda δεν σχεδιάζει να βάλει μεγαλύτερη μπαταρία, παρά το ότι υπάρχει ο χώρος στο πλαίσιο (είναι αυτό του CX-30). Αντί αυτού, προτιμά να βάλει στον χώρο αυτόν έναν μικρό κινητήρα, στα πρότυπα της BMW i3 με το Extender, ο οποίος θα φορτίζει τις μπαταρίες και δεν θα εμπλέκεται στην κίνηση του αυτοκινήτου. Ενδιαφέρον…

Exit mobile version