Το SsangYong ανανεώθηκε. Ε, και;

Η κορεατική εταιρία μπορεί να είναι μικρή σε μέγεθος αλλά καταφέρνει να στέκεται στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά της Ευρώπης.

Παρόλο που στην ελληνική η εισαγωγή των μοντέλων SsangYong δεν υφίσταται πλέον υπό την μέγγενη του ανταγωνισμού η κορεατική εταιρία συνεχίζει σε αρκετές άλλες αγορές της Ευρώπης. Μάλιστα, στην γκάμα των κινητήρων υπάρχει ένας νέος τρικύλινδρος turbo 1.2 GDi-T με 128 ίππους και 230 Nm ροπής.

Ψηλότερα τοποθετείται ο τετρακύλινδρος 1.5 GDi-T με 163 ίππους και 280 Nm ροπής που προαιρετικά συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο (στάνταρ το χειροκίνητο εξάρι). Υπάρχει και diesel στα 1.600 κ.εκ. με 136 άλογα και 324 Nm ροπής.

Εξωτερικά η ανανέωση συμβαδίζει με ένα τυπικό facelift με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα κ.α. Εις τα ενδότερα υπάρχουν ποιοτικές αναβαθμίσεις, νέα touch-screen 9’’, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25’’, σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας κ.α.

Exit mobile version