Γιατί η Honda Αμερικής διέκοψε την διαφήμιση σε Facebook και Instagram;

Συμμετέχοντας στην κίνηση #StopHateForProfit, η ιαπωνική εταιρία εκφράζει με αυτό τον τρόπο την δυσαρέσκειά της ότι τα δύο αυτά κοινωνικά δίκτυα, δεν κάνουν ότι χρειάζεται για να σταματήσουν το φυλετικό ή όποιο άλλο μίσος.

Η κίνηση αυτή της Honda έχει συζητηθεί αρκετά, καθώς πέρα από το οικονομικό σκέλος (πέρσι έδωσε πάνω από 6 εκατ. δολάρια στο Facebook) εγείρει και θέματα εταιρικής ηθικής και στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σε ένα μήνυμα στο Twitter που ανέβασε η Honda Αμερικής, εξηγεί ότι όλο αυτό αντιβαίνει στις ανθρωπιστικές αρχές της εταιρίας. Μένει να δούμε ποιες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της. Ποιά είναι η δική σας άποψη;

Exit mobile version