Έρχεται… μείωση μισθού στον Hamilton και στην υπόλοιπη παρέα

Πηγή φωτ.: @MercedesAMGF1 (Twitter)

Προκειμένου να συγκρατηθεί το κόστος για τις ομάδες από το πρωτάθλημα του 2023 αναμένεται να συμφωνηθεί νέο μειωμένο πλαφόν… στα μισθολόγια!

Είναι πλέον δεδομένο πως στα επόμενα πρωταθλήματα θα πρέπει να γίνει σωστή διαχείριση των οικονομικών αφού θα είναι σημαντικά μειωμένες οι πηγές εσόδων από χορηγίες, διαφημιστικές καμπάνιες κ.α. Έτσι, έγινε πρόσφατα μια άτυπη συνάντηση των ομάδων για να συμφωνήσουν σε ένα πλάνο που θα επικυρωθεί από το συμβούλιο για τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το αρχικό πλάνο προβλέπει ένα συνολικό πλαφόν στα 145 εκατομμύρια ευρώ για το 2021 (το οποίο θα μειωθεί στα 140 εκ. το 2022 και στα 135 εκ. τις σεζόν 2023-225) και οι αμοιβές των δύο βασικών οδηγών να μην ξεπερνούν τα 30 εκατομμύρια ευρώ. Κάτι που σημαίνει πως μπορεί να λαμβάνουν σε αναλογία 15/15, 20/10 κ.ο.κ. Πλαφόν θα μπει και στο επιτελείο των υπευθύνων της ομάδας, όπως ο τεχνικός διευθυντής.

Όσα συμβόλαια έχουν συμφωνηθεί ήδη και αφορούν μετά το 2023 θα πρέπει να τηρηθούν βάσει εργατικού δικαίου. Και μιας και ο Hamilton, ο υψηλότερα αμειβόμενος πιλότος, δεν έχει συμφωνήσει ακόμη με την Mercedes λογικά θα έχει την μεγαλύτερη μείωση μισθού.

Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι πως κάθε πιλότος θα μπορεί να αναζητήσει συνεργασίες και χορηγίες (εννοείται που δεν θα επηρεάζουν την σχέση του με την ομάδα) σε προσωπικό επίπεδο και να βελτιώσει τα οικονομικά του. Και δίχως αμφιβολία οι superstars οδηγοί σαν τον Hamilton ή τον Verstappen δεν θα δυσκολευτούν να βρουν κάτι για να αυξήσουν το «μεροκάματό» τους…

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version