Grand Prix Εμίλια Ρομάνια: Η F1 επιστρέφει στην Ιταλία, αλλά δίχως θεατές

Για τον τελευταίο από τους τρεις φετινούς αγώνες στην Ιταλία – αυτό δεν έχει ξανασυμβεί – η Formula 1 επιστρέφει στην Imola, για πρώτη φορά από το 2006.

Επιλέχθηκαν οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: η C2 ως P Zero λευκή/σκληρή, η C3 ως P Zero κίτρινη/μέση, και η C4 ως P Zero κόκκινη/μαλακή. Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι τελείως διαφορετικός απ’ αυτόν του προηγούμενου Σαββατοκύριακου στο Portimao.

Δεν υπάρχει δράση την Παρασκευή παρά μόνο μια περίοδος ελεύθερων δοκιμών διάρκειας 90 λεπτών το Σάββατο, πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Αντίστοιχα προσαρμόστηκαν και τα διαθέσιμα σετ ελαστικών. Αντί για τα συνήθη 13 σετ, είναι διαθέσιμα 10 σετ για κάθε οδηγό σ’ αυτό τον αγώνα: Δυο σετ σκληρής, δυο σετ μέσης και έξι σετ μαλακής γόμας.

Οι οδηγοί θα πρέπει μετά τις ελεύθερες δοκιμές να επιστρέψουν τρία σετ ελαστικών και θα έχουν όπως σ’ οποιονδήποτε άλλο GP, τα στάνταρ ελαστικά για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Τα διαθέσιμα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά παραμένουν ίδια.

Οι μεσαίες γόμες της γκάμας επελέγησαν με βάση τα χαρακτηριστικά της Imola: μια διάσημη τεχνική πίστα με ευρεία ποικιλία στροφών που δοκιμάζει κάθε παράμετρο στην απόδοση του μονοθεσίου.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Οι δοκιμές που κάναμε την προηγούμενη εβδομάδα στο Porimao με τα ελαστικά του 2021 πήγαν καλά όπως το περιμέναμε. Τώρα βρισκόμαστε στη φάση ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώσαμε, καθώς την 1η Νοεμβρίου πρέπει να ορίσουμε τις γόμες για τη νέα χρονιά. Αυτό το Σαββατοκύριακο στην Imola θα πρέπει να συνηθίσουμε σε πολλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Επιστρέφοντας από την Πορτογαλία οι ομάδες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε μια νέα διαμόρφωση προγράμματος με μειωμένη διάρκεια ελεύθερων δοκιμών. Όλα αυτά σε μια νέα πίστα για τους περισσότερους οδηγούς, το ίδιο σενάριο βέβαια αντιμετώπισαν πριν λίγο καιρό στο Nurburgring. Όπως θα το περίμενε κανείς από μια πίστα με τόσο μεγάλη ιστορία, η Imola έχει μια αίσθηση παλιάς σχολής σαν το Mugello, πιστεύουμε πως θα αρέσει πολύ στους οδηγούς ο αγώνας εκεί. Το να βρεις το σωστό σετάρισμα όσο πιο γρήγορα γίνεται θα είναι το κλειδί της επιτυχίας. Η τεχνική φύση της πίστας απαιτεί σημαντικούς συμβιβασμούς και είναι δύσκολο να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία. Το προσπέρασμα μπορεί να είναι δύσκολο και ο καιρός αυτή την εποχή είναι απρόβλεπτος. Οπότε η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο, πρέπει να είναι ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.”

 ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI 

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version