GP Μπαχρέιν: Στον πυρετό της νύχτας

Η πίστα του Μπαχρέιν θα φιλοξενήσει δυο διαφορετικές προκλήσεις σε δυο συνεχόμενα Σαββατοκύριακα με την ίδια επιλογή ελαστικών: C2 ως P Zero λευκή σκληρή γόμα, C3 ως P Zero κίτρινη μέση γόμα και C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή γόμα.

Η φετινή επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την περσινή, όπου η πλειοψηφία των οδηγών είχε σταματήσει δυο φορές για αλλαγή ελαστικών στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Αυτό συνέβη γιατί οι οδηγοί είχαν επικεντρωθεί μόνο στις δυο πιο μαλακές γόμες από τις διαθέσιμες το 2019, καθώς αισθάνονταν ότι η C1 ήταν πολύ σκληρή. Η επιλογή πιο μαλακών γομών φέτος θα οδηγήσει στην χρήση και των τριών επιλογών.

Ο αγώνας το πρώτο Σαββατοκύριακο, το Grand Prix του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί στη συνήθη χάραξη της πίστας, σούρουπο. Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα διεξαχθεί το Grand Prix του Σακχίρ, νύχτα. Θα γίνει σε μια διαφορετική πιο μικρή σε μήκος χάραξη, σε στυλ οβάλ με μόνο 11 στροφές. Αναμένεται ο χρόνος γύρου να είναι κάτω από ένα λεπτό. Ο αριθμός των 87 γύρων είναι και ο μεγαλύτερος της φετινής χρονιάς.

Tα ελαστικά λοιπόν θα έχουν ν’ αντιμετωπίσουν δυο διαφορετικές προκλήσεις. Την τραχιά άσφαλτο, και την υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα ειδικά στο Σακχίρ Grand Prix. Επιλέχθηκαν ελαστικά από το μέσο της γκάμας, για ν΄ ανταπεξέλθουν στις ποικίλες προκλήσεις.

Στον πρώτο αγώνα το Grand Prix του Μπαχρέιν οι ομάδες θα λάβουν και δυο σετ ελαστικών του 2021. Θα είναι ένα δείγμα της γόμας C3, για να την δοκιμάσουν την Παρασκευή στα μονοθέσιά τους, πέρα από τα προβλεπόμενα σετ για το Σαββατοκύριακο (δυο σετ σκληρή, τρία σετ μέση και οχτώ σετ μαλακή γόμα). Μια παρόμοια ευκαιρία θα δοθεί στο FP2 στο φινάλε της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι Grand Prix με ένα σετ ελαστικών γόμας C4 για κάθε οδηγό.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

FORMULA 2: ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

Η σεζόν τη Formula 2 θα ολοκληρωθεί στο Μπαχρέιν με δυο συνεχόμενους αγώνες, υποστηρικτικούς στους αντίστοιχους αγώνες της F1. Τα λευκά σκληρά ελαστικά P Zero έχουν επιλεγεί και για τους δυο αγώνες. Για τον πρώτο αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι διαθέσιμη και η κίτρινη μέση γόμα P Zero ενώ για το δεύτερο αγώνα το άλλο Σαββατοκύριακο θα χρησιμοποιηθεί η κόκκινη μαλακή γόμα P Zero. Αυτό προσθέτει μια ακόμη μεταβλητή στην οποία  θα πρέπει να προσαρμοστούν οι ομάδες και οι οδηγοί από τον έναν αγώνα στον άλλο, πέρα από την αλλαγή της χάραξης.

Οι ομάδες της F2 είχαν κάνει δοκιμές στο Μπαχρέιν το Μάρτιο με τα ελαστικά 18 ιντσών που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 2020. Μετά το δεύτερο αγώνα στο Σακχίρ οι ομάδες θα μείνουν για μια ακόμη περίοδο δοκιμών για την F2.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Θα ζήσουμε κάτι διαφορετικό κατά τη διάρκεια των δυο Σαββατοκύριακων στο Μπαχρέιν. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα πρόκληση να είναι το Σακχίρ Grand Prix. Πρόκειται για μια πίστα που δε μοιάζει με καμία απόσες έχουμε ήδη αγωνιστεί, παρότι κατά το ήμισυ είναι ίδια διαδρομή με την στάνταρ. Έχουμε ήδη κάποια δεδομένα από τους προσομοιωτές, αλλά χρειάζεται να περιμένουμε ωσότου δούμε πραγματικά δεδομένα από τις ελεύθερες δοκιμές, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως την επίδραση στη φθορά, την πτώση απόδοσης λόγο υπερθέρμανσης των ελαστικών και εν συνεχεία να χαράξουμε στρατηγική. Η επιλογή ελαστικών είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από πέρυσι και αυτό διευρύνει τις ευκαιρίες όσον αφορά στη στρατηγική. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριημέρου, οι οδηγοί θα δοκιμάσουν τα ελαστικά του 2021, την Παρασκευή, τη γόμα C3. Έτσι θα έχουν μια πρώτη γεύση για τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουν τη νέα χρονιά. Η Formula 2 επίσης επιστρέφει για τον τελευταίο γύρο της μαζί με την F1, με δυο αγώνες που θα κρίνουν τον τίτλο. Σ’ αυτούς τους αγώνες θα χρησιμοποιηθούν διαφορετικοί συνδυασμοί ελαστικών”.

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI 

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version