To VW ID.6 είναι ένα εντελώς αδιάφορο ηλεκτρικό. Για την Ευρώπη.

Δεν υπάρχει κάτι το στραβό με το ID.6. Απλά προορίζεται μόνο για την αγορά της Κίνας από την στιγμή που υπάρχει το παγκόσμιο ID.4.

Παρά ταύτα το ID.6 που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Σαγκάης θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη ως το μεγαλύτερο μέλος της γκάμας ID προσφέροντας μέχρι και επταθέσιους χώρους. Από την στιγμή όμως που οι Γερμανοί αποφάσισαν να περιορίσουν το ID.6 στην Κίνα το ενδιαφέρον για εμάς τους Ευρωπαίους είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό.

Οπότε να πούμε στα γρήγορα πως υπάρχουν δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, η ID.6 Crozz και η ID.6 X. Την πρώτη την κατασκευάζει η SAIC-VW και την δεύτερη η Foshang. Σε σχέση με το ID.4, το ID.6 είναι μακρύτερο κατά 30 εκατοστά (συνολικά 4,876 μέτρα) ώστε να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και να φιλοξενεί έως επτά άτομα. Το ταμπλό είναι επίσης πανομοιότυπο.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχουν δύο εκδόσεις μπαταριών, η μικρότερη των 58 kWh και η μεγαλύτερη των 77 kWh. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις κινητήρων με 132 kW, 150 kW και 225 kW. Η αυτονομία κυμαίνεται από τα 436 έως τα 588 χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση και σύμφωνα με το κινεζικό NEDC κύκλο.

  • ID.6 accelerates Volkswagen’s e-offensive in China

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-4

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-2

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-6

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-5

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-7

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-3

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-9

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-10

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-8

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-11

  • 2022-VW-ID6-Crozz-X-12

Exit mobile version