GP Πορτογαλίας: Προεπισκόπηση από την Pirelli

Μετά από δυο αγώνες με ίδια επιλογή ελαστικών, από το μέσο της γκάμας (C2, C3 και C4) στον τρίτο γύρο στην Πορτογαλία, θα χρησιμοποιηθεί η πιο σκληρή γόμα της γκάμας, η P Zero λευκή/σκληρή C1.

Η C2 θα είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C3 θα είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Η ίδια επιλογή γομών είχε γίνει και το 2020. Αυτά τα ελαστικά επιλέχθηκαν για να αντιμετωπίσουν τα απαιτητικά χαρακτηριστικά της πίστας του Portimao. Ο αγώνας έκανε ντεμπούτο πέρυσι τον Οκτώβρη και βρέθηκε ξανά στο πρόγραμμα πολύ σύντομα.

Πέρυσι τόσο στην Τουρκία όσο και στο Portimao είχε γίνει μια ειδική κατανομή γομών: Υπήρχε ένα έξτρα σετ σκληρής γόμας και ένα λιγότερο σετ μαλακής γόμας. Φέτος στο Portimao η κατανομή είναι κανονική όπως όλη τη χρονιά: 8 σετ μαλακής, τρία σετ μέσης και δυο σετ σκληρής γόμας.

Οι καιρικές συνθήκες είναι ζεστές αυτή την εποχή στο Algarve με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να ξεπερνά συνήθως τους 20 βαθμούς, ειδικά στην ενδοχώρα όπου βρίσκεται η πίστα. Πέρυσι ο αγώνας διεξήχθη με χαμηλή θερμοκρασία ενώ περιοδικά έπεφτε και ελαφριά βροχή.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Η διαχείριση των ελαστικών – αλλά και το να φέρεις τις πιο σκληρές γόμες εντός παραθύρου θερμοκρασιακής λειτουργίας – ήταν μια σημαντική υπόθεση στον περσινό αγώνα του Portimao, για αρκετούς λόγους. Φέτος είναι πιθανόν να έχουμε διαφορετικές καιρικές συνθήκες ενώ και η επιφάνεια του οδοστρώματος μπορεί να έχει εξελιχθεί, οπότε ίσως είναι τελείως διαφορετική η πρόκληση. Ο νέος σκελετός ελαστικών έχει αποδώσει καλά κατά τη διάρκεια των δυο πρώτων αγώνων του 2021».

«Τώρα θα κάνει ντεμπούτο και η πιο σκληρή γόμα της γκάμας. Αυτή η επιλογή έγινε για να αντιμετωπιστούν οι μοναδικές προκλήσεις που θέτει αυτή η πίστα στα ελαστικά ειδικά αν ο καιρός είναι ζεστός. Πέρυσι και οι τρεις γόμες χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπου είδαμε ποικιλία στρατηγικών και χρήσεων. Έκανε κρύο και φυσούσε, με βροχή κατά διαστήματα, ενώ οι συνθήκες άλλαζαν κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Το νέο οδόστρωμα λόγω χαμηλής πρόσφυσης έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόδοση των ελαστικών. Η δυσκολία προθέρμανσης και η τοπική παραμόρφωση που προκαλούνταν ήταν άλλοι δυο παράγοντες που επηρέασαν».

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version