Αγωνιστικό Skoda Favorit σε τιμή ευκαιρίας

To 1988 η Skoda άφησε πίσω της την πισωκίνητη εποχή και με το Favorit πέρασε στα μοντέλα με την κίνηση και το μοτέρ στον μπροστινό άξονα.

Το Favorit ήταν το πρώτο Skoda με την κίνηση μπροστά και είχε σχεδιαστεί από τον Bertone. Ήταν και ένα από τα πιο οικονομικά αγωνιστικά που για την περίσταση ο αγωνιζόμενος Vladimir Berger οδηγούσε στο πρωτάθλημα της Τσεχοσλοβακίας το 1988 αντί του πισωκίνητου 130 LR.

Με διάφορες ενισχύσεις και περικοπές εξαρτημάτων η Skoda είχε μειώσει το απόβαρο στα 750 κιλά. Ο κινητήρας είχε 1.299 κ.εκ. χωρητικότητα και με πιο άγριους εκκεντροφόρους και λοιπές αναβαθμίσεις μπορούσε να αποδίδει 120 άλογα, δηλ. 67 περισσότερα από το μοντέλο παραγωγής με τα 68 αλογάκια.

Το αγωνιστικό Favorit δεν είχε κατακτήσει κάποιο μεγάλο πρωτάθλημα αλλά στις μικρότερες κατηγορίες είχε διακριθεί στα ράλι της Φινλανδίας, στο Ακρόπολις κ.α. Το 1995 το Favorit που είχε προτιμηθεί για όσους αναζητούσαν ένα οικονομικό αγωνιστικό, αντικαταστάθηκε από την Felicia.

Exit mobile version