Που θα κάθεται ο εκπαιδευτής οδήγησης; Που θα απαγορεύονται να ιδρύονται ιδιωτικά ΚΤΕΟ;

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, στη θέση του συνοδηγού θα κάθεται… ο εκπαιδευτής οδήγησης αυτοκινήτου (και όχι πίσω), σύμφωνα με τις Νομοτεχνικές βελτιώσεις στο σ/ν του υπουργείου μεταφορών και υποδομών με θέμα: οδηγώντας με ασφάλεια. Μεταξύ των αλλαγών που ανακοινώθηκαν σήμερα ξεχωρίζουν τα εξής:

Το όριο ηλικίας παραμένει για τους οδηγούς των ΚΤΕΛ στα 67 έτη και επεκτείνεται το όριο αυτό στους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και φορτηγών. Επίσης το όριο ηλικίας των οδηγών σχολικών λεωφορείων ισχύει και για τα τουριστικά λεωφορεία όταν αυτά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μαθητών.

Επεκτείνεται η δυνατότητα εργασίας και στους οδηγούς μετά την συνταξιοδότησή του μέχρι τα 67 έτη εφόσον επιθυμούν να προσληφθούν σε άλλη εργασία και τους αφαιρεθεί το 30% της σύνταξής τους.

Με το άρθρο 4 παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων, τα οποία έχουν έδρα – διοικητική μονάδα που ανήκει στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, να αντικαταστούν τα επιβατηγά οχήματα 5 θέσεων με καινούργια επιβατηγά οχήματα 6 έως 9 θέσεων, τα οποία φέρουν ταξίμετρο.

Τελος επανέρχεται η απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικά Κέντρα. Τα δε υπάρχοντα θα πρέπει να απομακρυνθούν στην ημερομηνία που είχε θέσει το νομοθετικό πλαίσιο που τα διέπει.

Exit mobile version