GP Σαουδικής Αραβίας – Προεπισκόπηση: Η αγωνία στο αποκορύφωμα της!

Η Pirelli επέλεξε τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της για την πρώτη επίσκεψή στην νέα διαδρομή εντός πόλης, της Τζέντα. Η Σαουδική Αραβία είναι η 34η χώρα που φιλοξενεί αγώνα. Η Pirelli έφερε τη γόμα C2 ως P Zero λευκή σκληρή, τη γόμα C3 ως P Zero κίτρινη μέση και τη C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή: πρόκειται για τον πιο δημοφιλή συνδυασμό φέτος.

Η Τζέντα είναι η δεύτερη νέα πίστα για φέτος μετά από το Κατάρ πριν δυο βδομάδες. Οι δυο διαδρομές είναι τελείως διαφορετικές όσον αφορά στη φόρτιση των ελαστικών, το Κατάρ είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στο ημερολόγιο όσον αφορά στα πλευρικά φορτία. Η Τζέντα είναι άγνωστη περίπτωση, μόλις ολοκληρώθηκε και υπάρχουν ελάχιστα δεδομένα για να βασιστούμε.

Αυτά τα λίγα στοιχεία σε συνδυασμό με τις προσομοιώσεις των ομάδων δείχνουν πως οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας είναι η καλύτερη επιλογή για τη Τζέντα και θα ταιριάζουν καλά στις απαιτήσεις της πολύ γρήγορης και με συνεχή ροή διαδρομής που διαρκεί 50 γύρους.

 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ   

FORMULA 2: TI NA ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

Η Formula 2 επιστρέφει στη Σαουδική Αραβία για τον πρώτο από τους δυο τελευταίους αγώνες της σεζόν. Είχε μια μεγάλη διακοπή από τη Ρωσία το Σεπτέμβριο. Η P Zero κίτρινη μέση γόμα και η Zero μωβ πολύ μαλακή γόμα επιλέχθηκαν, πρόκειται για τον πιο δημοφιλή συνδυασμό φέτος.

Ο οδηγός της Prema, Oscar Piastri (που του χρόνου θα έχει ρόλο αναπληρωματικού στην Alpine F1) προηγείται στη βαθμολογία με διαφορά 36 βαθμών από τον οδηγό της Uni-Virtuosi, Guanyu Zhou, που πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα οδηγεί για την Alfa Romeo το 2022. Ως συνήθως οι οδηγοί της F2 έχουν στη διάθεσή τους έξι σετ ελαστικών συνολικά( τέσσερα μέσης γόμας και δυο πολύ μαλακής) για τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ελαστικά τους με όποιον τρόπο θέλουν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 KAI ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Η Τζέντα είναι προφανώς ο μεγαλύτερος άγνωστος παράγοντας με τον οποίο ερχόμαστε αντιμέτωποι όλη τη χρονιά. Η πίστα ολοκληρώθηκε πολύ πρόσφατα λίγο πριν τον αγώνα. Τούτου δοθέντος μπορούμε να βασιστούμε μόνο στις προσομοιώσεις των ομάδων, μαζί με δικές μας πληροφορίες ώστε να κάνουμε την επιλογή γομών. Αυτή η διαδρομή πόλης δείχνει τελείως διαφορετική από οιαδήποτε άλλη. Οι υψηλές ταχύτητες και οι γρήγορες στροφές προφανώς παίζουν σπουδαίο ρόλο στον τρόπο που θα συμπεριφερθούν τα ελαστικά. Η Τζέντα έχει περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα στο πρόγραμμα και μια από αυτές η στροφή 13 έχει και κλίση 12 μοιρών. Υπάρχουν λοιπόν πολλοί παράγοντες που κάνουν τα ελαστικά να δουλεύουν συνεχώς.”

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI:

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version