Τρακάρατε; Τα βήματα για τις διαδικασίες αποζημίωσης

Γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο συμβάν; Ποιες είναι ενέργειες που οφείλουμε να κάνουμε στην περίπτωση εμπλοκής μας σε τροχαίο συμβάν; Ποιες ενέργειες ακολουθούμε ώστε να κινηθούν οι διαδικασίες αποζημίωσης από την ασφαλιστική μας εταιρία;

Σε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει:

Προσέξτε τα κάτωθι:

Ποια η χρησιμότητα του φιλικού διακανονισμού;

Είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι ο Φιλικός Διακανονισμός ενεργοποιείται μόνο όταν εμπλέκονται δύο οχήματα στο τροχαίο ατύχημα και όταν και οι δύο ασφαλιστικές εταιρίες συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής. Με τον Φιλικό Διακανονισμό εξασφαλίζεται η ταχύτητα και η μείωση των δικαστικών διενέξεων και την ίδια στιγμή αυτός που δεν ευθύνεται για το ατύχημα αποζημιώνεται από την δική του ασφαλιστική εταιρία.

Πως λειτουργεί το έντυπο Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος;

Το έντυπο Φιλικής Δήλωσης χορηγείται στον ασφαλισμένο από την ασφαλιστική του εταιρία, προκειμένου να γίνει η περιγραφή του ατυχήματος με τη σύμφωνη γνώμη και των δύο οδηγών.

Σε περίπτωση όμως μη συμπλήρωσης εντύπου φιλικής δήλωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων οδηγών, ο οδηγός που δεν ευθύνεται για την σύγκρουση υποβάλλει αρνητική δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία, η οποία στέλνει σχετική ερώτηση στην εταιρία του υπαίτιου οδηγού για το αν θέλει να ενταχθεί η ζημιά στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Η απάντηση μπορεί να διαρκέσει έως και δέκα (10) εργάσιμες μέρες. Έτσι πριν από την λήψη θετικής απάντησης καθώς και πριν από την 10ήμερη προθεσμία, εφόσον δεν έχει πάρει απάντηση, η εταιρία του αναίτιου οδηγού δεν μπορεί να αποζημιωθεί.

Exit mobile version