Αυτές είναι οι μάρκες που αρέσουν περισσότερο στους Έλληνες

Μία έρευνα που βασίστηκε σε δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από διάφορες άλλες ψηφιακές πηγές στην Ελλάδα δείχνει τις μάρκες με την μεγαλύτερη διαδραστικότητα σε συναισθηματικό επίπεδο.

Τα πράγματα σχετικά τη μέτρηση των “συναισθημάτων” που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο- πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση. Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες οι οποίες δε λογίζονται ως premium.

Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε μία έρευνα ώστε να αναδειχθούν οι “mainstream” μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate.

Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.

Οι μάρκες που περιλαμβάνει το παρακάτω ενδιαφέρον εικονογράφημα ειναι οι: CITROEN, FIAT, HYUNDAI, KIA, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN.

Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:

Παράμετροι Ανάλυσης

Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:

Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες. Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%

Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining). Συγκεκριμένα, συκεντρώνει περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει.

Exit mobile version