Άνοδο 78,7% σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών λεωφορείων το 2021 στην EE

Στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης οδηγούνται με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και τα λεωφορεία της ΕΕ, όπως τονίζουν σε μελέτη τους οι ευρωπαίοι κατασκευαστές οχημάτων.

Μπορεί το ντίζελ να κυριαρχεί ακόμα στην συγκεκριμένη αγορά, ωστόσο τα ηλεκτρικά φορτιζόμενα λεωφορεία σημείωσαν ισχυρή ανάπτυξη, με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς τους να αυξηθεί από 6,1% το 2020 σε 10,6% πέρυσι.

Συγκεκριμένα το 2021, οι ταξινομήσεις νέων ηλεκτρικά φορτιζόμενων λεωφορείων (ECV)2 στην ΕΕ παρουσίασαν ισχυρή αύξηση (+78,7%), μετρώντας 3.064 μονάδες. Στον αντίποδα, τονίζεται το 2021 το 68,8% όλων των νέων λεωφορείων που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση κινούνταν με ντίζελ.

Εξειδικεύοντας η μελέτη, σημειώνεται ότι τα εναλλακτικά καύσιμα τροφοδοτούσαν το 10,5% όλων των νέων λεωφορείων που πωλήθηκαν, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 10,1% της αγοράς. Μαζί, όλα τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος αποτελούσαν το 31,2% της αγοράς λεωφορείων της ΕΕ το 2021.

Αναφορικά με τις χώρες που πραγματοποιήθηκαν οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών λεωφορείων η Γαλλία ήταν η πρώτη αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων με 622 πωλήσεις (+247,5%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (613 μονάδες, +57,6%) και τη Δανία (224 μονάδες, +3.633%).

Ενώ η Ολλανδία εξακολουθούσε να ήταν η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων της ΕΕ το 2020, οι ολλανδικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 57,6% πέρυσι. Η Γαλλία και η Γερμανία μαζί αντιπροσώπευαν το 40,3% όλων των ηλεκτρικών λεωφορείων που πωλήθηκαν στην ΕΕ το 2021.

Exit mobile version