NEAPINED

Μετά την Lada η Tesla έχει τα πιο ηλικιωμένα μοντέλα

Αν νομίζατε πως η ρωσική Lada ή η μονοδιάστατη Lancia έχουν την γκάμα με τα πιο ηλικιωμένα μοντέλα, τότε πέσατε έξω.

Η Lada είναι η πιο αρχαία εταιρία. Ο μέσος όρος ηλικίας των μοντέλων της είναι στα 18,9 χρόνια με το ρεκόρ να κατέχει το Niva που βρίσκεται στην παραγωγή από το 1998. Αλλά υπάρχουν και αρκετά άλλα λιγότερα γνωστά ρωσικά μοντέλα που παράγονται αδιάλειπτα περισσότερο από δύο δεκαετίες.

Παγκοσμίως κυκλοφορούν περισσότερα από 700 μοντέλα που προέρχονται από 30 και βάλε κατασκευαστές και ομίλους. Ωστόσο, αυτό που εντυπωσιάζει είναι πως μετά την Lada η εταιρία με την μεγαλύτερη ηλικιακά γκάμα μοντέλων είναι η Tesla.

Ο μέσος όρος της αμερικανικής εταιρίας είναι στα 7,8 χρόνια με το Model S να ανεβάζει την τιμή αυτή, αφού κυκλοφορεί από το 2009. Αλλά και το Model X δεν πάει πίσω αφότου λανσαρίστηκε το 2015. Την παρτίδα σώζουν τα Model 3 και Model Υ με έτος κυκλοφορίας τα 2016 και 2019, αντίστοιχα.

Μετά την Tesla βρίσκεται η ινδική Mahindra που έχει επίσης μέσο όρο στα 7,8 χρόνια. Η μάρκα μπορεί να έχει πιο φρέσκα μοντέλα, αλλά το Bolero που κυκλοφορεί από το 2000 την τραβά προς τα πάνω.

Περνώντας στους κατασκευαστές που κατασκευάζουν παγκοσμίως περισσότερα από 20 διαφορετικά μοντέλα, η Honda έχει τον πιο νεαρό στόλο με 3,5 χρόνια, η Hyundai με 3,7 χρόνια, η Mercedes με 3,8, η GM με 4,2 κ.α. Τους πιο φρέσκους στόλους έχουν κυρίως διάφορες νεοσύστατες κινεζικές εταιρίες, όπως είναι οι Xpeng και Nio, με μέσο όρο τα 2,5-3,5 χρόνια.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Μία από τις κύριες αιτίες παρακμής των κατασκευαστών οχημάτων είναι η “λυσσόδηκτη” ανανέωση των οχημάτων τους. Αυτή ή ανανέωση δεν είναι πάντα ωφέλιμη και αποδοτική και ταυτόχρονα αυξάνει το κόστος αγοράς του οχήματος. Αντίθετα για παράδειγμα ο κινητήρας του lada είναι ο κινητήρας με τα λιγότερο κινούμενα μέρη. Ο δε κινητήρας του NIVA σχεδιάστηκε κατά τα τέλη της δεκαετίας του 60. Έχετε προσέξει το μέγεθος των βαλβίδων του; Τετρακύλινδρος οκταβάλβιδος κινητήρας με αποδόσεις τουλάχιστον δωδεκαβάλβιδου. Η ταπεινή ισχύς του οφείλεται στην χαμηλή συμπίεση. (Η φορολογία οχημάτων στην Ρωσία εξαρτάται από την ισχύ του κινητήρα).
    Ο κατασκευαστής TESLA κάτι ξέρει από αυτά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto