Γιατί αποτυγχάνει ο δακτύλιος στη Μεγάλη Βρετανία;

Περισσότερα προβλήματα από αυτά που θέλησε να επιλύσει έχει προκαλέσει στο Λονδίνο ο δακτύλιος για οχήματα χαμηλών ρύπων, καθώς η περαιτέρω επέκταση του London ULEZ (ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών) θα πρέπει να επανεξεταστεί, δήλωσε ο πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, R. Sunak

 Ο David Simmonds, συντηρητικός βουλευτής των Ruislip, Northwood και Pinner, έθεσε το θέμα στις ερωτήσεις του πρωθυπουργού στη Βουλή των Κοινοτήτων αναφέροντας τα εξής: «Πολλοί ηλικιωμένοι και ανάπηροι που εξαρτώνται από το αυτοκίνητο, με τρόμο διαβάζουν ότι ο Δήμαρχος του Λονδίνου μπορεί να έχει χειραγωγήσει το αποτέλεσμα της δικής του διαβούλευσης προκειμένου να επιβάλλει μια ανεπιθύμητη ημερήσια χρέωση 12,50 λιρών κάθε φορά που πηγαίνουν σε ένα ιατρικό ραντεβού ή πηγαίνετε στο νοσοκομείο».

Στο μεταξύ η επέκταση του ULEZ του Λονδίνου αποτυγχάνει να μειώσει τις εκπομπές των ρύπων, όπως τονίζεται μεταξύ άλλων. 

 Ο Simmonds ρώτησε τον Rishi Sunak εάν συμφωνούσε ότι η επέκταση της ULEZ θα πρέπει να σταματήσει εν αναμονή περαιτέρω έρευνας, στην οποία ο Sunak απάντησε: «Ο αξιότιμος φίλος μου σωστά επισημαίνει ότι οι μεταφορές στο Λονδίνο ανατίθενται στον Εργατικό Δήμαρχο του Λονδίνου.  Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι ο Δήμαρχος, υποστηριζόμενος από τον αρχηγό της Αντιπολίτευσης, επιλέγει να μην ακούσει το κοινό και να επεκτείνει τη ζώνη ενάντια στις συντριπτικές απόψεις κατοίκων και επιχειρήσεων.  Καλώ τον Δήμαρχο να το επανεξετάσει σωστά και να ανταποκριθεί σε αυτές τις σοβαρές ανησυχίες».

Exit mobile version