GP Αυστρίας – Προεπισκόπηση: Θα νικήσει και εντός έδρας η Red Bull;

Οι αντίπαλες ομάδες της Red Bull έχουν παρουσιάσει μεγάλη βελτίωση πρόσφατα. Θα πρέπει η παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα να φοβηθεί την πρώτη ήττα της σεζόν στον εντός έδρας αγώνα της στην Αυστρία;

Τον Ιούλιο, τέσσερις αγώνες σε πέντε εβδομάδες είναι υπεραρκετοί πριν οι οδηγοί αποχαιρετήσουν οριστικά τις διακοπές τους. Η περιοδεία στην Ευρώπη ξεκινά για το τσίρκο της Formula 1 με ένα Σαββατοκύριακο σπριντ στην πίστα των Άλπεων στο Σπίλμπεργκ.

Η Red Bull ταξιδεύει στον εντός έδρας αγώνα στη Στυρία με εννέα νίκες στη σειρά. Μπροστά σε ένα sold-out κοινό, η παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα θα ήθελε φυσικά να συνεχίσει το απίστευτο σερί νικών της. Αλλά στην τελευταία επιτυχία στο Μόντρεαλ, ο Max Verstappen χρειάστηκε να παλέψει περισσότερο από το αναμενόμενο.

Ο ανταγωνισμός έφτασε σε απόσταση μικρότερη των δέκα δευτερολέπτων από τον νικητή. Ποτέ πριν από αυτή τη σεζόν δεν ήταν τόσο κοντά. Το Red Bull Ring θα δείξει τώρα αν ήταν απλώς μια μικρή πτώση στη φόρμα ή αν οι ουδέτεροι οπαδοί της F1 μπορούν να προσβλέπουν σε ένα πιο συναρπαστικό δεύτερο μισό της σεζόν.

Επιπλέον, ο ανταγωνισμός ανακοίνωσε μια σειρά από αναβαθμίσεις. Η Ferrari και η McLaren ειδικότερα θέλουν να βελτιώσουν το παιχνίδι τους. Η αλλαγή του καιρού θα μπορούσε να δώσει ακόμη περισσότερο σασπένς στο Σαββατοκύριακο του Grand Prix. Ειδικά στο σπριντ του Σαββάτου, είναι πιθανό να βρέξει στο Spielberg.

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

MARIO ISOLA – ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: “Tο Red Bull Ring είναι μια πίστα όπου τα ελαστικά δεν ηρεμούν ποτέ. Τα μονοθέσια διασχίζουν τις 10 στροφές της πίστας σε λίγο περισσότερο από ένα λεπτό και οι λίγες ευθείες δε δίδουν παρά μικρή ανάπαυλα για τα ελαστικά. Η άσφαλτος έχει αρκετά υψηλή τραχύτητα, λόγω παλαιότητας της επιφάνειας, ενώ η πρόσφυση είναι υψηλή στην αρχή του γύρου. Η ελκτική πρόσφυση και τη σταθερότητα στο φρενάρισμα είναι βασικά στοιχεία, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη διαχείριση της υπερθέρμανσης των ελαστικών. Οι οδηγοί που δεν καταφέρνουν να ψύξουν σωστά τα ελαστικά τους μπορεί να δυσκολευτούν να αμυνθούν σε επιθέσεις αντιπάλων, ειδικά στον πρώτο και τον τελευταίο τομέα. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η θερμοκρασία περιβάλλοντος, με τις καιρικές συνθήκες παραδοσιακά ευμετάβλητες. Στον περσινό αγώνα η πιο διαδεδομένη στρατηγική ήταν αυτή των δυο αλλαγών. Χρησιμοποιήθηκε η μεσαία και η σκληρή γόμα. Φέτος η μια αλλαγή θα μπορούσε να είναι επιλογή αν η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα“.

WRC: Όπως και πέρυσι, η Toyota κατέκτησε τις τέσσερις πρώτες θέσεις στο Safari Rally Kenya 2023: Ήταν ο έβδομος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι που διεξάγεται αποκλειστικά με ελαστικά Pirelli. Ο Sébastien Ogier κέρδισε την τρίτη του νίκη στη σεζόν μόλις 6,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Kalle Rovanperä: Η μικρότερη διαφορά ανάμεσα στους δυο πρώτους στην ιστορία του Safari Rally. Οι άλλοι οδηγοί της Toyota Elfyn Evans και Takamoto Katsuta τερμάτισαν στη 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Οι Αφρικανικές ειδικές διαδρομές είχαν βροχή και λάσπη: ιδανικές συνθήκες για τα μαλακά ελαστικά Pirelli Scorpion KX. Η Εσθονία θα είναι ο επόμενος γύρος του WRC από τις 20 έως τις 23 Ιουλίου.

F1 ACADEMY: Η Hamda Al Qubaisi (MP Motorsport) κέρδισε δύο από τους τρεις αγώνες στον Zandvoort για το θεσμό F1 Academy, που προμηθεύει αποκλειστικά η Pirelli. Η οδηγός των Εμιράτων διατήρησε το προβάδισμα στον πρώτο αγώνα, με επικεφαλής τη Lena Buhler (ART Grand Prix) και τη Nerea Martì (Campos Racing). Η Carrie Schreiner (ART Grand Prix) κέρδισε την πρώτη της νίκη της σεζόν στο δεύτερο αγώνα, μπροστά από τη Marta Garcia (Prema Racing) και την Buhler. Η MP Motorsport κυριάρχησε στο βάθρο στον τρίτο αγώνα, με την Al Qubaisi να κερδίζει ξανά, μπροστά από την Emely De Heus και την Buhler. Ο επόμενος γύρος θα είναι στη Μόντσα από 7 έως 9 Ιουλίου.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version