Τέσσερα concept που μεταμόρφωσαν τη Nissan και την Infiniti

Τα concept cars διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο στη διαδικασία σχεδιασμού αυτοκινήτων, προσφέροντας στους σχεδιαστές την αχαλίνωτη ελευθερία να εκφράσουν τις ιδέες τους χωρίς τους περιορισμούς που ανακύπτουν κατά την παραγωγή.

Εν τω μεταξύ, επιτρέπουν στους μηχανικούς να προσφέρουν καινοτόμες τεχνολογίες. Η Nissan Design America (NDA), που γιορτάζει τα 40 χρόνια της, έχει δημιουργήσει τέσσερα σημαντικά concepts που σημάδεψαν την εξέλιξη της μάρκας.

Δεκαετία 1980: NX-21

Κατά τη δεκαετία του 1980, η Nissan επέδειξε την πρωτοπορία της στον τομέα της τεχνολογίας και του επαναστατικού σχεδιασμού με το NX-21 του 1983. Το NX-21 πρόσφερε εντυπωσιακή αεροδυναμική και κινητήρα turbo, καθιστώντας το μια προφητική αντίληψη της μάρκας. Ο Hiren Patel, τότε μέλος της ομάδας σχεδιασμού, θεωρεί το NX-21 παράδειγμα της αφοσίωσης της Nissan στον συνδυασμό ποιότητας, τιμής και τεχνολογίας.

Δεκαετία 1990: Z Concept

Όταν το 1999 παρουσιάστηκε το Z Concept, η Nissan έστειλε ένα μήνυμα σαφούς δέσμευσης στα σπορ αυτοκίνητα. Ο σχεδιασμός του επέστρεφε στην κληρονομιά των ελαφρών κλασσικών σπορ αυτοκινήτων με μια μοντέρνα αναίρεση. Το Z Concept επηρέασε τον σχεδιασμό του 350Z που ακολούθησε, αποδεικνύοντας ότι τα concepts μπορούν να προετοιμάσουν το έδαφος για αλλαγές στη μάρκα.

Δεκαετία 2000: Infiniti Essence

Το 2009, το εντυπωσιακό Infiniti Essence concept ανέδειξε τη σχεδιαστική κατεύθυνση της INFINITI, επηρεάζοντας την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2010. Το Essence παρουσίασε την χαρακτηριστική μάσκα της INFINITI και επιμήκες design που επηρέασαν οχήματα παραγωγής.

Δεκαετία 2010: Xmotion Concept

Το Xmotion concept, παρουσιασμένο στα τέλη της δεκαετίας του 2010, ανέλαβε την προεπισκόπηση του νέου Rogue. Οι σχεδιαστές εξέτασαν μελλοντικές σχεδιαστικές κατευθύνσεις και δημιούργησαν ένα προκλητικό design με το χαρακτηριστικό στυλ V-motion της Nissan. Το Xmotion αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον Rogue και άλλα οχήματα της μάρκας.

Αυτά τα concepts αποτελούν το θεμέλιο για τις μελλοντικές εξελίξεις της Nissan και της INFINITI, αποδεικνύοντας τη σημασία τους ως εργαλεία προεπισκόπησης και επικοινωνίας με τους καταναλωτές.

Exit mobile version