Alpine Alpenglow Hy4: Ένα θηρίο πίστας με κινητήρα υδρογόνου

Σε μια κίνηση για την παράταση ζωής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Alpine, το σπορ σήμα της Renault, παρουσιάζει το Alpenglow Hy4, ένα πρωτοποριακό σπορ αυτοκίνητο που κινείται με υδρογόνο.

Με υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων το πρωτότυπο Alpine αποδίδει 340 ίππους.

Την τροφοδοσία του με υδρογόνο αναλαμβάνουν τρεις δεξαμενές υψηλής πίεσης, καθεμία από τις οποίες αποθηκεύει 4,6 κιλά υδρογόνου υπό πίεση 700 bar. Σε συνδυασμό με ένα διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων, ο κινητήρας ανεβάζει τις στροφές στις 7.000 στροφές ανά λεπτό.

Με τροποποιήσεις στο αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας δομής ώστε να υπάρχει χώρος για δύο θέσεις (το αρχικό concept είχε μία), αλλά και για τις δεξαμενές υδρογόνου, το Hy4 ξεχωρίζει από το φουτουριστικό αεροδυναμικό πακέτο, που τονίζεται από την πίσω φτερούγα, την εισαγωγή στην οροφή κ.α.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το Hy4 ετοιμάζεται να κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του αυτό το Σαββατοκύριακο στον εξάωρο αγώνα αντοχής στο Spa-Francorchamps, στο πλαίσιο της σεζόν FIA WEC 2024. Από εκεί, θα κάνει μία επίδειξη στις θρυλικές 24 ώρες του Le Mans, τον ερχόμενο Ιούνιο.

Η Alpine εξελίσσει έναν ολοκαίνουργιο V6, ειδικά προσαρμοσμένο για υδρογόνο. Αυτός ο επερχόμενος κινητήρας θα είναι μία νέα εκδοχή εκείνου του Alpenglow, που ενδεχομένως θα ονομάζεται Hy6 και που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα το 2024.

Τέλος, να πούμε ότι η Renault και ειδικότερα η Alpine είναι αισιόδοξη για τις δυνατότητες που θα έχουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο στα σπορ αυτοκίνητα ώστε αυτά να μπορούν μελλοντικά να κινούνται στους δρόμους.

Η γαλλική εταιρία διαβεβαιώνει ότι αυτή η τεχνολογία υδρογόνου αντιπροσωπεύει μια πολλά υποσχόμενη λύση για ευρεία παραγωγή, υπονοώντας μελλοντικές εξελίξεις στο πεδίο των βιώσιμων επιδόσεων. Αξιοσημείωτο είναι ότι και η Toyota υποστηρίζει το υδρογόνο ως μια μελλοντική λύση.

Exit mobile version