H Lamborghini Temerario θα έχει κόφτη κοντά στις 10.000 σ.α.λ.

Ο αντικαταστάτης της Huracán, με την κωδική ονομασία 634, αναμένεται να εντυπωσιάσει με έναν από τους πιο ισχυρούς και υψηλόστροφους V8 κινητήρες που έχουν εμφανιστεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Η Temerario, σχεδιασμένη να ανταγωνιστεί τη Ferrari 296 GTB, θα κάνει το ντεμπούτο της τον Αύγουστο και θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους.

Στο επίκεντρο του νέου supercar βρίσκεται ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει πάνω από 800 ίππους.

Αυτός ο κινητήρας, ο οποίος ξεπερνά την απόδοση του V10 της Huracán ακόμη και στην ακραία έκδοση STO, μπαίνει στο «κόκκινο» στις περίπου 9.000-9.750 σ.α.λ., τιμή που συνήθως υπάρχει σε αγωνιστικά μοτέρ. Έτσι, αναμένεται να είναι ο V8 με τις υψηλότερες στροφές σε σχέση με οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.

Ο νέος κινητήρας, αναπτυγμένος εξ ολοκλήρου στη Sant’Agata, συνεργάζεται με έναν ελαφρύ ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων.

Το ηλεκτρομοτέρ στον πίσω άξονα θα δίνει έως και 150 ίππους, αυξάνοντας δυνητικά τη συνολική συνδυασμένη ισχύ πάνω από τους 900 ίππους.

Ο σχεδιασμός «σφήνας» αναμένεται να περιλαμβάνει τη χαρακτηριστική δραματική σιλουέτα της Lamborghini, εξαγωνικές εξατμίσεις, φώτα LED σε σχήμα Υ και εμφανείς εισαγωγές αέρα για βελτιωμένο downforce.

Η Temerario θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη κορυφαία Revuelto, βασισμένη σε πλαίσιο από ανθρακονήματα, με εκτενή χρήση αλουμινίου για μέγιστη δυσκαμψία.

Exit mobile version