Citroen: Υποψήφια για το ηλεκτρικό best-seller

Η εταιρεία παρουσίασε το νέο e-C3 με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ, ενώ τα μοντέλα εσωτερικής καύσης κοστίζουν κάτω από 15.000 ευρώ. Στην Γαλλία.

Η Citroen κατάφερε να πετύχει τον στόχο της για ένα φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέσω μιας στρατηγικής δραστικής μείωσης κόστους, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος Thierry Koskas.

Ένας από τους βασικούς παράγοντες για τη μείωση του κόστους ήταν η χρήση μιας μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που είναι φθηνότερη από τις συνηθισμένες μπαταρίες νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC).

Κάτι που επέτρεψε στη Citroen να λανσάρει το e-C3 ως το πρώτο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό όχημα κάτω των 25.000 ευρώ. Η επιλογή της μπαταρίας LFP για το πακέτο των 44,1 kWh εξοικονόμησε έως και 20% του κόστους, γεγονός σημαντικό, δεδομένου ότι η μπαταρία αποτελεί το 40% του συνολικού κόστους του οχήματος.

Το e-C3, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο, αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της Citroen να προσφέρει προσιτές τιμές εν μέσω της αυξανόμενης παρουσίας φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά.

Η Citroen χρησιμοποίησε την πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, σχεδιασμένη αρχικά για αγορές χαμηλού κόστους όπως η Ινδία, για να μειώσει περαιτέρω τα έξοδα παραγωγής. Επίσης, απλοποίησε την γκάμα του C3, προσφέροντας μόνο δύο επίπεδα εξοπλισμού και ελάχιστες επιλογές, επικεντρώνοντας στις βασικές ανάγκες των πελατών.

Η εσωτερική διαρρύθμιση του αυτοκινήτου ακολουθεί την ίδια λογική μείωσης κόστους, με μια μικρή στενή οθόνη να αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων, προβάλλοντας τις απαραίτητες πληροφορίες σε ένα μικρό πάνελ στο πάνω μέρος του ταμπλό, με το βλέμμα να περνά πάνω από το τιμόνι.

Με την πρόθεση να επεκτείνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της, η Citroen προβλέπει ότι περίπου το 25% των πωλήσεών της θα αποτελείται από ηλεκτρικά μοντέλα, τοποθετώντας το e-C3 στο επίκεντρο της στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση.

Exit mobile version