Το Honda NSX-R που «άγγιξε» τις Ferrari στη δημοπρασία της Villa d’Este

Το ελαφρύτερο NSX όλων των εποχών πωλήθηκε για σχεδόν 1 εκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ για την ιαπωνική μάρκα.

Ένα Honda NSX-R του 2005 κατάφερε κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε αδιανόητο: να φτάσει σε τιμή που παραδοσιακά βλέπουμε μόνο σε συλλεκτικά ιταλικά supercar.

Η δημοπρασία της Broad Arrow Auctions στο πλαίσιο του Concorso d’Eleganza Villa d’Este στην Ιταλία ανέδειξε την εμπορική και ιστορική βαρύτητα που έχει αποκτήσει το συγκεκριμένο μοντέλο, με την τελική τιμή να φτάνει τα 934.375 ευρώ.

Το εντυπωσιακό είναι πως δεν πρόκειται για κάποιο one-off ή concept, αλλά για μία από τις λιγότερες από 140 μονάδες του NSX-R της δεύτερης γενιάς, που κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στην Ιαπωνία.

Πρόκειται για μια έκδοση με ξεκάθαρη αγωνιστική προσέγγιση, επικεντρωμένη στη χαμηλή μάζα και την καθαρή αίσθηση οδήγησης.

Ο V6 κινητήρας των 3,2 λίτρων διατηρεί την εργοστασιακή απόδοση των 290 ίππων, αλλά σύμφωνα με ειδικούς έχει δεχτεί ιδιαίτερα προσεγμένη συναρμολόγηση στα μηχανικά του μέρη, κάτι που συχνά μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση στην πράξη.

Για να περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος, η Honda αφαίρεσε κάθε τι περιττό: το ηχοσύστημα, την υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι, ακόμη και τον κλιματισμό. Στη θέση τους πρόσθεσε καθίσματα Recaro από ανθρακονήματα με kevlar, μειώνοντας συνολικά το βάρος κατά 100 κιλά σε σχέση με το απλό NSX.

Το αυτοκίνητο που δημοπρατήθηκε ήταν βαμμένο στο κλασικό Championship White και είχε μόλις 16.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τράβηξε την προσοχή από ενδιαφερόμενους σε Αμερική, Αυστραλία, Βρετανία, Νότια Αφρική και Αργεντινή.

Η ταυτότητα του νέου ιδιοκτήτη δεν αποκαλύφθηκε, ωστόσο το ποσό σχεδόν 1 εκατομμυρίου ευρώ εξασφάλισε στο συγκεκριμένο NSX-R τη θέση του ανάμεσα στα σημαντικότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα όλων των εποχών.

Exit mobile version